| ЛУТФУЛЛОЗОДА М.,-ПЕДАГОГИКА – ИЛМИ ЗИНДАГИСОЗ | 5 – 7 |
| КАРИМОВА И., ДЖУРАЕВА М., ХАЛИКОВА Г.-Я РУССКИЙ БЫ ВЫУЧИЛ ТОЛЬКО ЗА ТО, | 8-12 |
| ЗАЙТМЕТОВ Х., ФОЗИЛОВА М. –ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ТАДЖИКСКО-КЛАССИЧЕСКОЙ ЛИТЕРАТУРЫ КАК ОСНОВА РАЗВИТИЯ ПОЗНАВАТЕЛЬНЫХ СПОСОБНОСТЕЙ ЛИЧНОСТИ | 12-16 |
| МАҲКАМОВ Д. – НАҚШИ АНЪАНАҲОИ МИЛЛӢ ДАР ЭҲЁИ ҲУНАРҲОИ МАРДУМӢ | 16-20 |
| АКМАЛОВА М. –ТАШКИЛИ ФАЪОЛИЯТИ МУАССИСАИ ТАЪЛИМӢ, ХОНАВОДА ВА ҶОМЕАИ МУОСИР ДАР ТАРБИЯИ РОҲНАМОИИ КАСБИИ ХОНАНДАГОНИ МУАССИСАИ ТАҲСИЛОТИ МИЁНАИ УМУМӢ | 20-28 |
| АСАДУЛЛОЕВ Р., ШАМСИДИНОВА М. –МАҲОРАТИ ПЕДАГОГИИ ОМӮЗГОРИ МУАССИСАҲОИ ТАҲСИЛОТИ ИБТИДОӢ | 28-32 |
| АТОЕВА Л.- ҲАМКОРИИ ВОЛИДОН ВА ОМӮЗГОРОН ДАР ҶАРАЁНИ БА ТАҲСИЛ ФАРОГИРИИ КӮДАКОНИ ИМКОНИЯТИ МАҲДУДДОШТА | 33-38 |
| СОДИКОВА М.- СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ КОММУНИКАТИВНО РЕЧЕВЫХ УМЕНИЙ УЧАЩИХСЯ НА ОСНОВЕ СОВРЕМЕННЫХ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ТЕХНОЛОГИЙ | 38-42 |
| ХОЛОВ И. – ФАЪОЛИЯТИ ПЕДАГОГ ВА НАҚШИ Ӯ ДАР САМТИ ОФИЯТБАХШӢ ВА ПЕШГИРИИ САРКАШИИ НАВРАСОНУ КӮДАКОН ДАР МУАССИСАҲОИ МАХСУС | 42-48 |
| БОБОЕВА М.- УСЛОВИЯ РЕАЛИЗАЦИИ ПЕДАГОГИКИ НЕНАСИЛИЯ В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЯХ РЕСПУБЛИКИ ТАДЖИКИСТАН | 49-55 |
| ҶОНБОБОЕВА М. –АНДЕШАҲО ПЕРОМУНИ САЛОҲИЯТҲО ВА ТАШАККУЛИ ОНҲО | 55-60 |
| МИРЗОЕВ С., САИДОВ И., ХАЙЁТОВ К.-ОМӮЗИШИ ТЕХНОЛОГИЯИ ИТТИЛООТӢ ҲАМЧУН ОМИЛИ РУШДИ САЛОҲИЯТНОКИИ ДОНИШИ ХОНАНДАГОН | 60-64 |
| МАДЖИДОВА Б., РУСТАМОВА З.- ОМӮЗИШИ МАСЪАЛАИ ДИЛБАСТАГӢ ДАР ТАҲҚИҚОТИ ОЛИМОН | 64-68 |
| МАХКАМОВ Д., АСОЕВ М.-«МУНОСИБАТИ БОСАЛОҲИЯТ» ДАР ОМОДАГИИ КАСБИИ МУТАХАССИСОНИ ОЯНДАИ САМТИ ОМӮЗГОРӢ | 69-73 |
| ШОКИРИЁН М.- НАЗАРИ АДАБИЁТШИНОСОН ДОИР БА ҚАСИДАИ УСТОД РӮДАКӢ ВА ҲАМАСРОНИӮ | 73-81 |
| САТОРОВА М.-ТАЪСИРИ ФАЪОЛИЯТИ ҲУҚУҚӢ БА ТАШАККУЛИ ШУУРИ ҲУҚУҚИИ КӮДАК | 81-85 |
| ИКРОМОВА Д.-ПРОБЛЕМЫ ИЗУЧЕНИЯ СИНТАКСИСА В ШКОЛЬНОМ КУРСЕ РУССКОГО (НЕРОДНОГО/ИНОСТРАННОГО) ЯЗЫКА | 85-90 |
| ШАРИФОВА Л.- МАХСУСИЯТҲОИ РӮОВАРИИ ДОНИШҶӮЁНИ КОЛЛЕҶҲОИ ТЕХНИКӢ БА АРЗИШҲОИ МАЪНАВӢ – АХЛОҚӢ | 90-95 |
| ҶУМЪА Б., ШОИНОВА Л.- ҶАНБАҲОИ ТАРБИЯВИИ ҲИКОЯҲОИ «МАСНАВИИ МАЪНАВӢ»-И ҶАЛОЛИДДИНИ БАЛХӢ | 95-99 |
| МИРБОБОЕВА Б.- НАВРУЗ – ИНЪИКОСГАРИ ТАЪРИХИ ФАРҲАНГ, РАСМУ ОЙИН ВА АНЪАНАВУ ТАМАДДУНИ МИЛЛАТИ ТОҶИК | 99-103 |
| БОБОЕРОВ Х.- ДОНИШАНДӮЗӢ НАТИҶАИ ТАШАККУЛИ ТИПҲОИ ФАЪОЛИЯТИ ОЛИИ АСАБ (ФОА) ВА ХОСИЯТҲОИ ОН | 103-108 |
| ОДИНАЕВ Б.- РОҲУ УСУЛИ ПСИХОЛОГИИ БАРТАРАФСОЗИИ ЛАКНАТИ НУТҚӢ ДАР КӮДАКОН | 109-112 |
| ШАРИФОВА С.- АСОСҲОИ ПЕДАГОГИИ ТАРБИЯИ ҶАВОНОН ДАР РӮҲИЯИ ЭҶОДКОРИВУ СОЗАНДАГӢ | 112-115 |
| ЗУЛФОНОВ Б.- ТАДБИРҲОИ БЕҲ ГАРДОНИДАНИ СИФАТИ ТАҲСИЛОТИ КАСБӢ | 115-118 |
| ШАҲЛО ТОХИРИЁН- ТАРБИЯИ ХУДШИНОСИИ МИЛЛӢ ДАР РАВАНДИ ОМӮЗИШИ ЭҶОДИЁТИ БОЗОР СОБИР | 118-123 |
| БОБИЗОДА Ғ., АБДУРАХМОНОВ Г.- МУНОСИБАТИ БОСАЛОҲИЯТ БА ТАЪЛИМ: МОҲИЯТ ВА МАЗМУН | 124-128 |
| ДЖОНМАХМАДОВА Г.- СПОСОБЫ И СРЕДСТВА ОРГАНИЗАЦИИ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ УЧАЩИХСЯ В МАЛОКОМПЛЕКТНОЙ ШКОЛЕ | 128-136 |
| ШАМСУДДИНОВА М.- БАЪЗЕ ХУСУСИЯТҲОИ КАЛИМАҲОИ ИҚТИБОСИИ АРАБИИ АШЪОРИ НАҚИБХОН ТУҒРАЛИ АҲРОРӢ | 136-140 |
| САНГИНОВА Р.- ИСТИЛОҲОТИ СОҲАИ ДӮЗАНДАГӢ ДАР ГӮИШҲОИ ЗАБОНИ ТОҶИКӢ ҲАНГОМИ МУАРРИФИИ КАСБУ ҲУНАРҲОИ МАРДУМӢ | 140-144 |
| САДИРОВА Ҷ.- ТАШАККУЛИ ШАХСИЯТИ КӮДАКОН ТАВАССУТИ БОЗИҲОИ РАСМӢ ВА БОЗИЧАҲО | 144-148 |
| МАҶИДОВА Б., РАҲМОНОВА Г.- НАҚШИ БОЗӢ ДАР ШАКЛГИРИИ ТАСАВВУРОТИ КӮДАКОНИ. ХУРДСОЛ ОИД БА МУНОСИБАТИ ГЕНДЕРӢ | 148-153 |
| НЕЪМАТЗОДА Ш.- ПРОБЛЕМЫ ИЗУЧЕНИЯ АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА | 153-157 |
| СУЛТОНОВА Ф. –ТАҲЛИЛИ ЭТИМОЛОГИИ ИСТИЛОҲОТИ ДИПЛОМАТӢ ДАР ЗАБОНҲОИ АНГЛИСӢ ВА ТОҶИКӢ | 157-162 |
| ЯХЁЕВ Ш.-ТАРБИЯИ ХУДШИНОСИИ МИЛЛӢ ЗИМНИ ОМӮЗИШИЭҶОДИЁТИ ЛОИҚ ШЕРАЛӢ | 162-165 |
| АЛИКУЛОВА С.- ФОРМИРОВАНИЕ ГРАММАТИЧЕСКИХ НАВЫКОВ, ЛЕКСИЧЕСКИХ ЗНАНИЙ И УМЕНИЙ В ИЗУЧЕНИЕ РУССКОГО ЯЗЫКА В НЕРУССКОЙ АУДИТОРИИ | 165-169 |
| ҚАЮМОВА Ҳ.- МАВҚЕИ ТЕХНОЛОГИЯ ВА МЕТОДҲОИ ТАЪЛИМ ДАР ТАШАККУЛИ УНСУРҲОИ САЛОҲИЯТНОКӢ | 169-173 |
| ГАДОЕВ И.- ТАРЗҲОИ ФАЪОЛГАРДОНИИ ХОНАНДАГОН ДАР ДАРС ВА ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТИ ШАҲРВАНДИЮ ҶАМЪИЯТИИ ОНҲО ЗИМНИ ТАЪЛИМИ ФАНҲОИ ҶОМЕАШИНОСӢ | 174-181 |
| САЛОҲИДДИНОВА Г.- МАХСУСИЯТҲО ВА МУШКИЛОТИ ТАЪЛИМИ ЗАБОНИ АНГЛИСӢ ДАР МАКТАБҲОИ КАМНУФУС | 182-184 |
| МАҲКАМОВА М.- БАЪЗЕ АНДЕШАҲО ДОИР БА ХУСУСИЯТҲОИ ХОСИ ТАЪЛИМИ МАТЕМАТИКА ДАР СИНФҲОИ ИБТИДОӢ | 185-191 |
| САФАРОВ М.- САМАРАНОКИИ УСУЛИ ИННОВАТСИОНӢ ДАР РАВАНДИ ТАЪЛИМИ ФИЗИКА | 191-197 |
| РАХМАТУЛЛОЕВА М.-ПОВЫШЕНИЕ ЭФФЕКТИВНОСТИ ОПРОСИТЕЛЬНО – КОНСУЛЬТАТИВНОГО ЗАНЯТИЯ(ОКЗ)ПО ЛИНЕЙНОЙ АЛГЕБРЕ В ТЕХНИЧЕСКОМ ВУЗЕ НА УСЛОВИЯХ КРЕДИТНОЙ СИСТЕМЕ ОБУЧЕНИЯ | 197-202 |
| ФАЙЗАЛИЗОДА Б., ИСМАИЛОВА А. -ИЗУЧЕНИЕ СОСТОЯНИЯ МЕЖПРЕДМЕТНЫХ СВЯЗЕЙ В УСЛОВИЯХ КОНСТАТИРУЮЩЕГО ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ЭКСПЕРИМЕНТА | 202-206 |
| ҶАЛИЛОВ. Х., МУХТОРОВ С.- СОХТАНИ АМСИЛАИ КОМПЮТЕРИИ МУБОДИЛАИ ГАРМӢБО ИСТИФОДАИ ҚИСМАТИ «PDE TOOLBOX”-И ПАКЕТИ МАТЛАБ | 206-213 |
| САНГИНОВ Б.-ҲАЛЛИ МАСЪАЛАҲОИ ҒАЙРИСТАНДАРТӢ – ОМИЛИМУҲИММИРУШДИ ТАФАККУРИ ХОНАНДАГОН | 213-223 |
| САФАРОВ С.,НАЗАРОВ А., НУГМОНОВ М.- САМАРАНОКИИ ИСТИФОДАИ МОДЕЛҲОИ КОМПЮТЕРӢ ДАР ТАЪЛИМИ ГЕОМЕТРИЯ | 223-227 |
| АРАБОВ М., МУСОЕВ С.- ЗАРУРАТИ ҶОРӢ НАМУДАНИ МАНБАҲОИ ОМӮЗИШИИ РАҚАМӢ ДАР РАВАНДИ ТАЪЛИМ ВА ЗАМИНАҲОИ ИНКИШОФИ ОН | 227-232 |
| Р. ШОҲСАНАМ –БОЗИҲОИ ДИДАКТИКӢ ҲАМЧУН ВОСИТАИ РУШДИ ЗЕҲНИИ ХОНАНДАГОН ЗИМНИ ОМӮЗИШИ МАТЕМАТИКА | 232-235 |
| ҚОСИМОВ И., РАҲМАТОВА Г.- ИМКОНИЯТҲОИ ЗАБОНИ БАРНОМАСОЗИИ PYTHON ДАР ҲАЛЛИ СИСТЕМАИ МУОДИЛАҲОИ ХАТТӢ | 236-240 |
| КАРИМОВ А. – УСУЛИ БЕҲГАРДОНИИ СИФАТИ ТАЪЛИМ ДАР ОМӮЗИШИ ФАННИ ФИЗИКА | 241-244 |