ПАЁМИ ПРМАТТ 2022-3 (39)

МУНДАРИҶА

СОДЕРЖАНИЕ

                          CONTENTS                            

ПЕДАГОГИКА ВА ПСИХОЛОГИЯ

 ПЕДАГОГИКА И ПСИХОЛОГИЯ

 PEDAGOGY AND PSYCHOLOGY

Қодирова Б. А. Формирование языковой личности студента на современном этапе развития общества 5 – 8  
Лутфуллоева П.М.  Салоҳияти иҷтимоии хонандагони хурдсол 9– 12  
Амонӣ С., Назиров Н., Файзуллоева И. Равишҳои назариявии тарбияи кӯдак дар хонавода 13 – 17  
Вализода Ш. Мавқеи технологияи инноватсионӣ дар раванди таълиму тарбияи хонандагони синфи ибтидоӣ 17 – 20  
Раззоқов Х.  Самтҳои тарбияи ҳарбӣ ватандӯстии хонандагони муассисаҳои таҳсилоти миёнаи умумии Тоҷикистон 20 – 24  
Саидзода А.Р. Ташаккули маданияти эстетикии шахс ҳамчун проблемаи педагогӣ 24 – 30  
Шарипова М.Ё.  Анализ самосазнания как  явления, способствующего развитию личности 30– 34  
Султонмамадова М., Сайдалиён М. Проблемы и преспективы современной молодёжи 35 – 44  
Алимардонов А.Ш.  Гурӯҳбандии захираҳои фразеологии забони тоҷикӣ ва забонҳои дигар 44 –  48  
Палавонов А.М. Нақши технологияи бозӣ дар дарси таърихи халқи тоҷик 49– 55  
Амон Н.Қ., Билолова Ш.Ф. Инкишофи зеҳнӣ дар хонандагони синну соли хурди мактабӣ ва тавсифи психологии онҳо 55 – 61  
Раҳмонов З.П.  Педагогические условия активизация учебной деятельности обучающихся в образовательнолм процессе 61 – 65  
Қаюмов М. Таъсири табобатии намудҳои гимнастикаи солимгардонӣ ба саломатии донишҷӯён 65– 71  
Абилзода Г.С. Гендерные аспекты в развитии института СМИ в современном таджикском обществе 71 – 75  
Боракова Ҷ.Р. Фаъолияти инноватсионии омӯзгор дар шароити муосир 75 – 81  
Қувватов С., Иматзода Л.М. Хусусиятҳои хоси ишора ҳамчун элементи нутқ ва забон 81 – 85  
Раҷабзода М. Ташаккул ва рушди низоми таҳқиқоти педагогӣ дар Тоҷикистон ва таҳлили квалиметрии он 86 – 95  
Гадоев И. Таҳсилоти фосилавӣ зинаи нави рушди таҳсилот дар муассисаҳои таҳсилоти миёнаи касбӣ 95 – 100  
Ғуломзода С. Хусусиятҳои психологии зоҳиршавии агрессия дар наврвсон 100– 103
Суриева Ш. “Тоҷикон” шиносномаи миллат ва раҳнамои тарбияи ватандӯстӣ 104– 108
Миралиева П.Ш. Асосҳои фарҳанги педагогии мураббиёну омӯзгорони муассисаҳои таҳсилотии томактабӣ 108– 114
Шарипова З., Назарова Р.  Ташаккули зеҳнии кӯдакон дар раванди омӯзиши осори хурди адабиёти гуфторӣ 114– 118
Давлвтшоева А. Ҷавонони болаёқат – муҳофизони боэътимоди Ватан, сарчашмаи ташаббусҳо 119– 122

МЕТОДИКА

МЕТОДИКА

METHOD
 
Бобизода Ғ.М., Файзуллоева З.М.  Некоторые методы инклюзивной педагогики для естественно научного образования 123– 129  
Имомназаров Д. Татбиқи нақшаи таълимии муассисаҳои таҳсилоти умумӣ – воқеият ва мушкилот 129– 139  
Шарифов И.С. Ҳамбастагии муносибатҳои иҷтимоӣ ва муносибатҳои сиёсӣ 140– 143  
Назарова М.Р. Инновационные процессы в системе инженерного образования 143– 147  
Юсуфҷонова Д.Х. Машқҳои луғатомӯзӣ, нақшу аҳамияти он дар ташаккул ва инкишофи нутқи шифоҳию  хаттии хонандагони хурдсол 147– 153  
Файзуллоева И. Ҳакимова Х. Нақши таълими инноватсионии технологияи меҳнат дар рушди тафаккури эҷодии хонандагон 153– 157  
Hamidova M, Karimova Sh. Development of students communicative competence in English 157– 163  
Абдуллоев И. Такмили ихтисос – омили рушди сифати таҳсилот 163– 168  
Турди – Аханова И. Теоритическое предпосылки лексико – грамматических особенностей фразеологизмов  в таджикском языке 169– 174  

20-СОЛАИ ОМӮЗИШ ВА РУШДИ ФАНҲОИ ТАБИАТШИНОСӢ, ДАҚИҚ ВА РИЁЗӢ ДАР СОҲАИ ИЛМУ МАОРИФ

20-ЛЕТИЕ ИЗУЧЕНИЯ И РАЗВИТИЯ ЕСТЕСТВЕННЫХ, ТОЧНЫХ И МАТЕМАТИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛИН В СФЕРЕ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЯ

20-TH ANNIVERSARY OF THE STUDY AND DEVELOPMENT OF NATURAL, EXACT AND MATHEMATICAL DISCIPLINES IN THE FIELD OF SCIENCE AND EDUCATION  

 
Файзуллоева М.М. Таълими химия тавассути тадқиқоти муосир 175– 182  
Рузиева Ф. Шаклҳо ва гузаронидани корҳои беруназдарсии математикӣ дар муассисаи таҳсилоти миёнаи умумӣ 182– 185  
Маҳкамова М. Такмили стандарту барномаҳои таълими математикаи синфҳои ибтидоӣ вобаста ба ислоҳоти соҳаи маориф 186– 191