АРЗИШИ ПЕДАГОГИИ ЯК РИСОЛА (БА МУНОСИБАТИ 135-СОЛАГИИ АБДУРРАУФИ ФИТРАТ) 
Лутфуллозода Муҳаммад | 
5-8 | 
ТАҲЛИЛИ МУҚОИСАВИИ МУНОСИБАТИ БОСАЛОҲИЯТ БА ТАЪЛИМ ВА НИЗОМИ ТАҲСИЛОТИ АНЪАНАВӢ 
Бобизода Ғ. М., Абдураҳмонов Г. Н. | 
9-13 | 
ИДОРАКУНИИ МУАССИСАҲОИ ТАКМИЛИ ИХТИСОС БО УСУЛИ МУОСИР 
Булбулов Ҷумъа | 
14-19 | 
ТАРБИЯИ ЭКОЛОГӢ- ВАТАНПАРВАРИИ ХОНАНДАГОН 
Туронов Султонмурод Шарофович | 
19-22 | 
БАРҚАРОРКУНИИ МУНОСИБАТИ ФАРЗАНД – ВОЛИДАЙН ҲАМЧУН МЕХАНИЗМИ ТАШАККУЛИ ОМОДАГӢ БА ВОРИДШАВИИ САМАРАБАХШИ ИҶТИМОИИ НАВРАСОН-ҲУҚУҚВАЙРОНКАРДАГОН 
Абдурашитов Наимҷон Фозилович | 
23-28 | 
ТЕХНОЛОГИЯИ ИСТИФОДАБАРИИ МАВОДИ АЁНӢ ВА ТАҚСИМОТӢ ДАР РАВАНДИ ТАЪЛИМ 
Буриев Бахтиёр, Ҳакимова Барно Рустамовна, Азизгиева Гулдаста | 
28-36 | 
СИФАТИ ТАҲСИЛОТ: МУШКИЛОТИ ТАТБИҚ ВА АРЗЁБИИ ОН 
Имомназаров Давлатназар | 
36-43 | 
ИСТИФОДАИ ТЕХНОЛОГИЯИ ИННОВАТСИОНӢ ДАР ДАРСҲОИ ЗАБОНИ ДАВЛАТӢ ВА АДАБИЁТИ ТОҶИК, ЯКЕ АЗ ТАЛАБОТҲОИ ТАЪМИН НАМУДАНИ ДОНИШИ БОСИФАТИ ХОНАНДАГОН 
Мирзоева Раъно Бороновна, Тоҳириён Шаҳло Абдуализода | 
43-48 | 
ИГРА КАК СРЕДСТВО ОБЩЕНИЯ И РАЗВИТИЕ ИНТЕЛЛЕКТА 
Кадырова Малохат Бахшиллоевна | 
49-52 | 
ТАМОЮЛҲОИ АРЗИШӢ ВА АЛОҚАМАНДИИ ОН БА ХУСУСИЯТҲОИ ГЕНДЕРӢ 
Расулзода Ҷамшед Диловар | 
53-56 | 
ХУСУСИЯТҲОИ РАВОНШИНОСӢ ВА АДАБӢ АЗ НИГОҲИ АБДУРРАҲМОНИ ҶОМӢ ДАР НАЗАРИЯҲОИ ГУНОГУН 
Саидова Барно Турахоновна | 
56-60 | 
ПСИХОЛОГИЯИ ИҶТИМОИИ СОҲАИ МАОРИФ 
Аминов А. | 
61-66 | 
МАСЪАЛАИ ОМОДА НАМУДАНИ МУТАХХАСИСОН ДАР ШАРОИТИ ТАҲСИЛОТИ ФАРОГИР 
Атоева Л. С. | 
66-69 | 
НАЗАРИЯИ ДИЛБАСТАГӢ ДАР ИЛМИ ПСИХОЛОГИЯ 
Рустамова Зарина Тоирҷоновна | 
69-73 | 
ХУСУСИЯТҲОИ ПСИХОЛОГИИ МУНОСИБАТҲОИ ПЕШ ВА БАЪД АЗ ИЗДИВОҶ 
Турсинқулова Барчиной Ҳасановна | 
74-78 | 
ТАҲСИЛОТИ ФОСИЛАВӢ ДАР МУАССИСАҲОИ ТАҲСИЛОТИ ОЛӢ 
Гадоев Барот Мунаварович | 
78-86 | 
ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТИ ҲУҚУҚИИ ДОНИШҶӮЁН ТАВАССУТИ ЛЕКСИЯҲО ДАР МУАССИСАҲОИ ТАҲСИЛОТИ МИЁНАИ КАСБӢ 
Давлатов А. И. | 
86-90 | 
МАСЪАЛАҲОИ ИҶТИМОИЮ ПЕДАГОГИИ ТАЪЛИМИ КӮДАКОНИ НУҚСОНИ ШУНАВОИДОШТА 
Дадобоева Мадина Солибоевна, Усмонов Меҳроҷ Ғаюрович | 
91-95 | 
ТАЪСИРИ ПСИХОЛОГӢ-ПЕДАГОГӢ БА АФЗОИШИ РАФТОРИ АГРЕССИВИИ ХОНАНДАГОНИ МУАССИСАҲОИ ТАҲСИЛОТИ МИЁНАИ УМУМӢ 
Бобокалонов Сӯҳроб | 
95-105 | 
ТАЪЛИМИ ФАННИ ТАЪРИХИ ХАЛҚИ ТОҶИК ДАР МУАССИСАҲОИ ТАҲСИЛОТИ МИЁНАИ УМУМӢ МАВРИДИ ИСТИФОДАИ ТЕХНОЛОГИЯҲОИ МУОСИРИ ПЕДАГОГӢ 
Палавонов Амоншо Муминович | 
106-111 | 
ФОРМИРОВАНИЕ КУЛЬТУРЫ ОБЩЕНИЯ УЧАЩИХСЯ ШКОЛЫ-ИНТЕРНАТА ВО ВНЕКЛАССНОЙ РАБОТЕ 
Нурахмадзода Рохила | 
111-115 | 
ВОСПИТАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС И САМОУПРАВЛЕНИЕ В СОВРЕМЕННОМ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ УЧРЕЖДЕНИИ 
Ниёзбекова Гулиджахон Алибековна | 
115-120 | 
ОСНОВА ФОРМИРОВАНИЯ ШКОЛЬНИКА КАК ЛИЧНОСТЬ 
Мирзоева Саёхат Рахмоновна | 
120-125 | 
СОЛИМИИ ОИЛА ВА ТАЪСИРИ ОН БА ҲОЛАТИ РАВОНИИ ФАРЗАНДОН 
Юнусова Нафисахон Муродовна, Ризвонова Зарина Пирумовна | 
125-133 | 
ТАЪМИНИ МАВОДҲОИ ТАЪЛИМӢ- МЕТОДӢ ДАР НИЗОМИ КРЕДИТӢ ДАР МУАССИСАҲОИ ТАҲСИЛОТИ МИЁНАИ КАСБӢ 
Маҳкамов Дастам | 
134-137 | 
ТАТБИҚИ СИЁСАТИ ГЕНДЕРӢ ДАР ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН 
Абилзода Гуландом Сардор, Абилова Фирӯза Сардоровна | 
138-142 | 
ОМӮЗИШИ ГРАММАТИКАИ ЗАБОНИ АНГЛИСӢ ДАР МУАССИСАҲОИ ТАҲСИЛОТИ МИЁНАИ КАСБӢ 
Салоҳиддинова Гулнора Нарзуллоевна | 
142-148 | 
ФОРМИРОВАНИЕ У ПОДРОСТКОВ ТВЕРДЫХ НРАВСТВЕННЫХ ОРИЕНТИРОВ В СЕМЕЙНОМ ВОСПИТАНИИ 
Аликулова Сабрина Тилавовна | 
149-154 | 
РАВАНДИ ТАЪЛИМ ВА НАҚШИ ОН ДАР РУШДИ ТАФАККУРИ НАВРАСОН 
Раҷабов Насим, Файзизода Фариза | 
155-158 | 
НАҚШИ ҲУНАРҲОИ МАРДУМӢ ДАР ТАРБИЯИ МАЪНАВИИ ХОНАНДАГОН 
Акрамова Моҳрухсор Ҳомидҷоновна, Назарзода Ғолтбҷон | 
158-162 | 
ХУСУСИЯТҲОИ ХОСИ ШАРҲИ МАТНИ ЗАБОНИ АНГЛИСӢ 
Сулаймонова Нилуфар Сулаймоновна | 
163-168 | 
ХИЗМАТ ВА ФАЪОЛИЯТИ ХИЗМАТРАСОНӢ ДАР ҶОМЕАИ МУОСИР 
Азимова М. А. | 
169-174 | 
ВОСИТАҲОИ АСОСИИ ФАЪОЛГАРДОНИИ ФАЪОЛИЯТИ МАЪНАВИИ ДОНИШҶУЁН ДАР МУАССИСАҲОИ ОЛИИ КИШВАР 
Фозилов Шерафкан Орзухуҷаевич | 
174-177 | 
ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТҲОИ ХОНАНДАГОН ДАР РАВАНДИ ТАЪЛИМИ ФАННИ ФИЗИКА 
Сафаров М. С. | 
178-182 | 
РЕЙТИНГОВАЯ СИСТЕМА ОЦЕНКИ ЗНАНИЙ УЧАЩИХСЯ 5 КЛАССОВ С УГЛУБЛЕННЫМ ИЗУЧЕНИЕМ МАТЕМАТИКИ (НА ПРИМЕРЕ ЛИЦЕЯ ПОЛИТЕХНИЧЕСКОГО ИНСТИТУТА) 
Аминова З. А. | 
183-186 | 
САМАРАНОКИИ КОРИ МУСТАҚИЛОНАИ НАЗОРАТШАВАНДАИ ДОНИШҶӮЁН (КМНД) ДАР ДАРСҲОИ МАТЕМАТИКАИ ОЛӢ БАРОИ ИХТИСОСИ «САНОАТИ МАҲСУЛОТИ СОХТМОНӢ ВА ТАРКИБӢ» 
Набиева Д. Г. | 
186-190 | 
УСУЛҲОИ ИННАВАТСИОНИИ ИНКИШОФ ДОДАНИ ТАФАККУРИ ТЕХНИКИИ МУҲАНДИСОНИ ҶАВОН ДАР ДАРСҲОИ ГЕОМЕТРО – ГРАФИКӢ 
Ёқубов Соҳибҷон, Юсупов Саид | 
190-197 | 
МЕТОДИКАИ ТАДҚИҚИ КОМПЮТЕРИИ МУОДИЛАИ СТАТСИОНАРИИ СЕЧЕНАКАИ ГАРМИГУЗАРОНӢ 
Ҷалилов Хуршед Мақсудович | 
197-202 | 
МЕТОДИКА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МАТЕМАТИЧЕСКОГО ПАКЕТА MAPLE 17 ПРИ ИЗУЧЕНИИ ТЕМЫ «ПРОИЗВОДНАЯ И ЕЕ ПРИМЕНЕНИЕ» В КУРСЕ ВЫСШЕЙ МАТЕМАТИКИ ДЛЯ СТУДЕНТОВ ТЕХНИЧЕСКОГО ВУЗА 
Рахимов Амон Акпарович | 
203-207 | 
ИСТИФОДАИ АМСИЛАИ КОМПЮТЕРӢ ДАР РАВАНДИ ТАЪЛИМ 
Исмоилова Савринисо Комилҷоновна | 
207-212 | 
МЕТОДИКАИ ТАҲИЯИ АМСИЛАИ КОМПЮТЕРӢ БАРОИ ҲАЛЛИ МУОДИЛАҲОИ ДИФФЕРЕНСИАЛӢ БО УСУЛИ АДАДӢ ВА МУҚОИСАИ БАЙНИ ИН МЕТОДҲО 
Наимов Нурулло Маҳмадуллоевич, Саидов Исроил Маҳмадович | 
212-218 |