АРЗИШИ ПЕДАГОГИИ ЯК РИСОЛА (БА МУНОСИБАТИ 135-СОЛАГИИ АБДУРРАУФИ ФИТРАТ)
Лутфуллозода Муҳаммад |
5-8 |
ТАҲЛИЛИ МУҚОИСАВИИ МУНОСИБАТИ БОСАЛОҲИЯТ БА ТАЪЛИМ ВА НИЗОМИ ТАҲСИЛОТИ АНЪАНАВӢ
Бобизода Ғ. М., Абдураҳмонов Г. Н. |
9-13 |
ИДОРАКУНИИ МУАССИСАҲОИ ТАКМИЛИ ИХТИСОС БО УСУЛИ МУОСИР
Булбулов Ҷумъа |
14-19 |
ТАРБИЯИ ЭКОЛОГӢ- ВАТАНПАРВАРИИ ХОНАНДАГОН
Туронов Султонмурод Шарофович |
19-22 |
БАРҚАРОРКУНИИ МУНОСИБАТИ ФАРЗАНД – ВОЛИДАЙН ҲАМЧУН МЕХАНИЗМИ ТАШАККУЛИ ОМОДАГӢ БА ВОРИДШАВИИ САМАРАБАХШИ ИҶТИМОИИ НАВРАСОН-ҲУҚУҚВАЙРОНКАРДАГОН
Абдурашитов Наимҷон Фозилович |
23-28 |
ТЕХНОЛОГИЯИ ИСТИФОДАБАРИИ МАВОДИ АЁНӢ ВА ТАҚСИМОТӢ ДАР РАВАНДИ ТАЪЛИМ
Буриев Бахтиёр, Ҳакимова Барно Рустамовна, Азизгиева Гулдаста |
28-36 |
СИФАТИ ТАҲСИЛОТ: МУШКИЛОТИ ТАТБИҚ ВА АРЗЁБИИ ОН
Имомназаров Давлатназар |
36-43 |
ИСТИФОДАИ ТЕХНОЛОГИЯИ ИННОВАТСИОНӢ ДАР ДАРСҲОИ ЗАБОНИ ДАВЛАТӢ ВА АДАБИЁТИ ТОҶИК, ЯКЕ АЗ ТАЛАБОТҲОИ ТАЪМИН НАМУДАНИ ДОНИШИ БОСИФАТИ ХОНАНДАГОН
Мирзоева Раъно Бороновна, Тоҳириён Шаҳло Абдуализода |
43-48 |
ИГРА КАК СРЕДСТВО ОБЩЕНИЯ И РАЗВИТИЕ ИНТЕЛЛЕКТА
Кадырова Малохат Бахшиллоевна |
49-52 |
ТАМОЮЛҲОИ АРЗИШӢ ВА АЛОҚАМАНДИИ ОН БА ХУСУСИЯТҲОИ ГЕНДЕРӢ
Расулзода Ҷамшед Диловар |
53-56 |
ХУСУСИЯТҲОИ РАВОНШИНОСӢ ВА АДАБӢ АЗ НИГОҲИ АБДУРРАҲМОНИ ҶОМӢ ДАР НАЗАРИЯҲОИ ГУНОГУН
Саидова Барно Турахоновна |
56-60 |
ПСИХОЛОГИЯИ ИҶТИМОИИ СОҲАИ МАОРИФ
Аминов А. |
61-66 |
МАСЪАЛАИ ОМОДА НАМУДАНИ МУТАХХАСИСОН ДАР ШАРОИТИ ТАҲСИЛОТИ ФАРОГИР
Атоева Л. С. |
66-69 |
НАЗАРИЯИ ДИЛБАСТАГӢ ДАР ИЛМИ ПСИХОЛОГИЯ
Рустамова Зарина Тоирҷоновна |
69-73 |
ХУСУСИЯТҲОИ ПСИХОЛОГИИ МУНОСИБАТҲОИ ПЕШ ВА БАЪД АЗ ИЗДИВОҶ
Турсинқулова Барчиной Ҳасановна |
74-78 |
ТАҲСИЛОТИ ФОСИЛАВӢ ДАР МУАССИСАҲОИ ТАҲСИЛОТИ ОЛӢ
Гадоев Барот Мунаварович |
78-86 |
ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТИ ҲУҚУҚИИ ДОНИШҶӮЁН ТАВАССУТИ ЛЕКСИЯҲО ДАР МУАССИСАҲОИ ТАҲСИЛОТИ МИЁНАИ КАСБӢ
Давлатов А. И. |
86-90 |
МАСЪАЛАҲОИ ИҶТИМОИЮ ПЕДАГОГИИ ТАЪЛИМИ КӮДАКОНИ НУҚСОНИ ШУНАВОИДОШТА
Дадобоева Мадина Солибоевна, Усмонов Меҳроҷ Ғаюрович |
91-95 |
ТАЪСИРИ ПСИХОЛОГӢ-ПЕДАГОГӢ БА АФЗОИШИ РАФТОРИ АГРЕССИВИИ ХОНАНДАГОНИ МУАССИСАҲОИ ТАҲСИЛОТИ МИЁНАИ УМУМӢ
Бобокалонов Сӯҳроб |
95-105 |
ТАЪЛИМИ ФАННИ ТАЪРИХИ ХАЛҚИ ТОҶИК ДАР МУАССИСАҲОИ ТАҲСИЛОТИ МИЁНАИ УМУМӢ МАВРИДИ ИСТИФОДАИ ТЕХНОЛОГИЯҲОИ МУОСИРИ ПЕДАГОГӢ
Палавонов Амоншо Муминович |
106-111 |
ФОРМИРОВАНИЕ КУЛЬТУРЫ ОБЩЕНИЯ УЧАЩИХСЯ ШКОЛЫ-ИНТЕРНАТА ВО ВНЕКЛАССНОЙ РАБОТЕ
Нурахмадзода Рохила |
111-115 |
ВОСПИТАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС И САМОУПРАВЛЕНИЕ В СОВРЕМЕННОМ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ УЧРЕЖДЕНИИ
Ниёзбекова Гулиджахон Алибековна |
115-120 |
ОСНОВА ФОРМИРОВАНИЯ ШКОЛЬНИКА КАК ЛИЧНОСТЬ
Мирзоева Саёхат Рахмоновна |
120-125 |
СОЛИМИИ ОИЛА ВА ТАЪСИРИ ОН БА ҲОЛАТИ РАВОНИИ ФАРЗАНДОН
Юнусова Нафисахон Муродовна, Ризвонова Зарина Пирумовна |
125-133 |
ТАЪМИНИ МАВОДҲОИ ТАЪЛИМӢ- МЕТОДӢ ДАР НИЗОМИ КРЕДИТӢ ДАР МУАССИСАҲОИ ТАҲСИЛОТИ МИЁНАИ КАСБӢ
Маҳкамов Дастам |
134-137 |
ТАТБИҚИ СИЁСАТИ ГЕНДЕРӢ ДАР ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН
Абилзода Гуландом Сардор, Абилова Фирӯза Сардоровна |
138-142 |
ОМӮЗИШИ ГРАММАТИКАИ ЗАБОНИ АНГЛИСӢ ДАР МУАССИСАҲОИ ТАҲСИЛОТИ МИЁНАИ КАСБӢ
Салоҳиддинова Гулнора Нарзуллоевна |
142-148 |
ФОРМИРОВАНИЕ У ПОДРОСТКОВ ТВЕРДЫХ НРАВСТВЕННЫХ ОРИЕНТИРОВ В СЕМЕЙНОМ ВОСПИТАНИИ
Аликулова Сабрина Тилавовна |
149-154 |
РАВАНДИ ТАЪЛИМ ВА НАҚШИ ОН ДАР РУШДИ ТАФАККУРИ НАВРАСОН
Раҷабов Насим, Файзизода Фариза |
155-158 |
НАҚШИ ҲУНАРҲОИ МАРДУМӢ ДАР ТАРБИЯИ МАЪНАВИИ ХОНАНДАГОН
Акрамова Моҳрухсор Ҳомидҷоновна, Назарзода Ғолтбҷон |
158-162 |
ХУСУСИЯТҲОИ ХОСИ ШАРҲИ МАТНИ ЗАБОНИ АНГЛИСӢ
Сулаймонова Нилуфар Сулаймоновна |
163-168 |
ХИЗМАТ ВА ФАЪОЛИЯТИ ХИЗМАТРАСОНӢ ДАР ҶОМЕАИ МУОСИР
Азимова М. А. |
169-174 |
ВОСИТАҲОИ АСОСИИ ФАЪОЛГАРДОНИИ ФАЪОЛИЯТИ МАЪНАВИИ ДОНИШҶУЁН ДАР МУАССИСАҲОИ ОЛИИ КИШВАР
Фозилов Шерафкан Орзухуҷаевич |
174-177 |
ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТҲОИ ХОНАНДАГОН ДАР РАВАНДИ ТАЪЛИМИ ФАННИ ФИЗИКА
Сафаров М. С. |
178-182 |
РЕЙТИНГОВАЯ СИСТЕМА ОЦЕНКИ ЗНАНИЙ УЧАЩИХСЯ 5 КЛАССОВ С УГЛУБЛЕННЫМ ИЗУЧЕНИЕМ МАТЕМАТИКИ (НА ПРИМЕРЕ ЛИЦЕЯ ПОЛИТЕХНИЧЕСКОГО ИНСТИТУТА)
Аминова З. А. |
183-186 |
САМАРАНОКИИ КОРИ МУСТАҚИЛОНАИ НАЗОРАТШАВАНДАИ ДОНИШҶӮЁН (КМНД) ДАР ДАРСҲОИ МАТЕМАТИКАИ ОЛӢ БАРОИ ИХТИСОСИ «САНОАТИ МАҲСУЛОТИ СОХТМОНӢ ВА ТАРКИБӢ»
Набиева Д. Г. |
186-190 |
УСУЛҲОИ ИННАВАТСИОНИИ ИНКИШОФ ДОДАНИ ТАФАККУРИ ТЕХНИКИИ МУҲАНДИСОНИ ҶАВОН ДАР ДАРСҲОИ ГЕОМЕТРО – ГРАФИКӢ
Ёқубов Соҳибҷон, Юсупов Саид |
190-197 |
МЕТОДИКАИ ТАДҚИҚИ КОМПЮТЕРИИ МУОДИЛАИ СТАТСИОНАРИИ СЕЧЕНАКАИ ГАРМИГУЗАРОНӢ
Ҷалилов Хуршед Мақсудович |
197-202 |
МЕТОДИКА ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МАТЕМАТИЧЕСКОГО ПАКЕТА MAPLE 17 ПРИ ИЗУЧЕНИИ ТЕМЫ «ПРОИЗВОДНАЯ И ЕЕ ПРИМЕНЕНИЕ» В КУРСЕ ВЫСШЕЙ МАТЕМАТИКИ ДЛЯ СТУДЕНТОВ ТЕХНИЧЕСКОГО ВУЗА
Рахимов Амон Акпарович |
203-207 |
ИСТИФОДАИ АМСИЛАИ КОМПЮТЕРӢ ДАР РАВАНДИ ТАЪЛИМ
Исмоилова Савринисо Комилҷоновна |
207-212 |
МЕТОДИКАИ ТАҲИЯИ АМСИЛАИ КОМПЮТЕРӢ БАРОИ ҲАЛЛИ МУОДИЛАҲОИ ДИФФЕРЕНСИАЛӢ БО УСУЛИ АДАДӢ ВА МУҚОИСАИ БАЙНИ ИН МЕТОДҲО
Наимов Нурулло Маҳмадуллоевич, Саидов Исроил Маҳмадович |
212-218 |