ПАЁМИ ПРМАТТ 2023-3 (43)

МУНДАРИҶА

СОДЕРЖАНИЕ

МУНДАРИҶА

ПЕДАГОГИКА ВА ПСИХОЛОГИЯ

ПЕДАГОГИКА ВА ПСИХОЛОГИЯ

ПЕДАГОГИКА ВА ПСИХОЛОГИЯ

Абдуллоева М. И. Консепсияҳои педагогӣ оиди нақш ва технологияҳои иттилоотӣ ва телекоммуника дар ҷаҳони муосир 6 – 11
Қодиров З. К. Худтарбиякунии сифат ахлоқӣ-иродавии наврасон дар мактабҳои варзишииа 11-17
Оқилова М. Р. Рушди муаммои касбинтихоб дар таърихи илмҳои педагогӣ 17 — 20
Шаҳлои А. Т. Тарбияи маводи маънавӣ-ахлоқии таълимии асари “Қобӣ и Унсурмаолии Кайковус” 21 — 26
Салимов З. Нақши технологияи инноватсионӣ дар рушди омӯзгорон 26 — 30
Зулфонов Б., Гадоев И. Зинаҳои нави рушди фосилавӣ дар муассисаҳои таълимии баландтарин барои нархҳо 30 — 35
Расулов ​​С. Х., Сафарова З. Р . психологии ҷанбаҳои этникӣ-фарҳангии рафтори худшиносӣ дар Тоҷикистон 36-42
Қурбонов А. Ш., Талбакова Н. Қ. мудирилили бохалокамандии диалектикии муаллим ва студент ва объекти процесси таълиму тарбия 42 – 46
Хайруллоева К. И. Хусусиятҳои бехатарии сохтмони курси якум ба муассисаҳои олии таълимӣ 47 – 50
Абдураҳмонов Г. Н. Масъалаи асоснокнамоии асбобҳо ва аломатҳои лаёкати зеҳнӣ 50-55
Ҷурабоев ворид кунед. М. психологии омадаи курсантони мактабҳои олии ҳарбӣ дар ҷомеаи муосир 55 – 59
Ҳакимов С. Ғ. Хусусиятҳои равонии рушди рушди наврасон 59 – 65
Рахимзода Ф. Г. Моҳияти бозӣ дар ташаккули сифати маънавӣ-аҳлоқӣ аз томактабӣ 66-71
Раҳмонова Г. С. Хусусиятҳои гендерии шахси томактабӣ 71 – 77
Саидзода Б. Х . омӯзиши лили психологӣ оид ба рафтори худдорӣ 77 – 81
Салимзода М. Қ. Хусусиятҳои психологӣ-физиологӣ ва тағир додани давраи бабалоғатрасии наврасон 82 – 88
Курбонов Н. Х. Проблема психологического здоровья педагога средних общеобразовательных учреждений в образовательном пространстве Таджикистана (социально-психологический анализ) 88 – 98
Раҷабзода Н. М., Сахиёр Р. Пайдошавии афсурдагӣ дар рафтори инсон 98 – 103
Мардинаева М. «Тахти сангин» – ёдгории нодири халқи тоҷик 103-106
Файзуллоева И. Хусусиятҳои тарбияи тарбияи психологӣ ва психологии он дар муассисаҳои технологӣ 106-110
Назаров Х. Д. Рахимов Б. Ғ. Гувосаи «Гургулӣ» – мероси педагогӣ-ахлоқӣ ва ҳозираи халқи тоҷик 110-115
Наҷмиддинова Г. М. Формирование социального опыта учащихся как проблема современной национальной педагогики 115-122
Има тзода Л. М. Бегова Ф. И. Структура ва идораҳои воспитательного пространства семи, необходимое барои воспитания ребёнка 122-128
Мирзоева С. Р. Теоритеческая концепцияи муассисахои савдо 128-133
Маҳкамов Д., Ҳакимова Х. Мавкеи паём дар рушди маорифи кишвар 133-137
Файзализода Ҷ. Х.,Нарзулоев В. С. Тарбияи техникии хонандагон дар омӯзиши худӣ 137-142
Маҷидова Б., Одилзода Д. Р. Андар тарбияи ахолинишин ва ватандӯстӣ роҳбарии омӯзгори халқӣ 142-146

МЕТОДИКА

МЕТОДИКА

УСУЛИ

Асхобиддини Ш., Каримзода Ш. К. Ташаккули истеъдоди хонандагон дар идора 147-153
Абдуллозода М. И. Хусусиятҳои психологии монеаҳои забонӣ дар омӯзиши забони хориҷӣ ва ошкор кардани онҳо 153-156
Аслонов Д. И. Равишҳои омӯзишӣ ва методии омӯзиши проблемаи ташаккули шахс тарбия кардан 157-164
Исмоилов Ш. Ғ. Ташаккули равияи гуманистии назари мактаббачаҳо дар таълим 164-169
Рахимова Ш. Д. Масъалаҳои омӯзиши калимаҳои такрорӣ дар забонҳои тоҷикӣ ва англисӣ 169-176
Давлатназарова Ф. А. Эдкори муаллим дар давраи муосир 176-179
Оганисян Ш. Г. Учебная мотивация взрослых и как на нее воздействовать (дополнительное образование) 180-185
Котибова Ш. П., Ёров А. Б. Ташаккул муассир ва малакаҳои технологии мураббиён дар таълим ва тарбияи муассисаҳои томактабӣ 186-191
Қурбонзода Ҳ. Н. Нақши корҳои ислоҳона дар таълими синтаксиси фанни забони тоҷикӣ 191-195
Раззокова Т. Р. Самаранокии амсилаи такомули ҷанрҳои бадеӣ дар ташаккули нутқи образнокӣ аз томактабӣ 195-202
Ҷибборова Т. Мушкилоти компютерӣ 202-206
Қурбонзода Б. Д., Абдуллозода Х. А. раванди равияҳои педагогии муосир дар забони англисӣ 206 – 210
Назриева Ф. Инкишофи салохиятхои маърифатии хонандагони хурдсолон бозикунии бозихо 211- 215
Боев. Ш. Р. Нақши таълими дидактикӣ дар ташаккули салоҳиятҳои хонандагони синфҳои дарсҳои суруд ва ҷамъ 215– 219
Назарова М. Р. Формировани профессионализм ва подготовки будущих инженеров-педагогов 219– 222
Пиров Х. П. Асосҳои методӣ ва таъмини мутаносибгардонии муносибатҳои байни педагог ва хонандагон 222– 226
Ҷумъа Б. Ташкилотҳои аз синфӣ – омилҳои асосии рушди салоҳиятҳои хонандагон 226– 232
Жан Йинг Развитие речевой деятельности студентов китайской аудитории в контексте обучения грамматике русского языка как иностранного 232– 238
Каримов М. Б. Тавсияҳои методӣ оид ба нақшаи инфиродии донишҷӯ 238– 246
Ҳакимова Х. Истифодаи самараноки воситаҳои техникӣ дар дарсҳои санъати тасвирӣ 246– 249
Фазилов С. М. Роҳу воситаҳои истифодаи методҳои интерактивӣ дар таълим 249– 252
Ходжиева М. Х. Фоновые знания и способы отражения фразеологизмов в национально-языковой картине мира 253– 258
Имомназаров Д. Ташаккули салоҳиятҳои иҷтимоии хонандагон – масъалаи муҳимми замони муосир 258– 265
Одилова И. К. Дискуссионные проблемы выделения корпуса составных терминологических единиц, используемых в СМИ 265– 271
Носиров С. Ш Фаъолияти мустақилонаи татбиқи салоҳиятҳои зеҳнии хонандагон дар раванди таълими фанҳои гуманитарӣ –ҷамъиятӣ 271– 276
Низомзода М. М. Нақши мафҳумҳои химиявӣ дар ташаккули ҷаҳонбинии хонандагон 276– 284
Амлоев А. Я., Шаҳнозаи Т. Мавқеи истеъмоли  пешвандгунаҳои пур- ва хуш- дар «Ёддоштҳо»-и Садриддин Айнӣ 284– 290
Наҷмиддинова У. С., Амонова М. Н. Афкори тарбиявию маданӣ ва илмии мутафаккирони шарқ ва вазъи сиёсию иҷтимоии замони онҳо 290– 296

20-СОЛАИ ОМӮЗИШ ВА РУШДИ ФАНҲОИ ТАБИАТШИНОСӢ, ДАҚИҚ ВА РИЁЗӢ ДАР СОҲАИ ИЛМУ МАОРИФ

20-ЛЕТИЕ ИЗУЧЕНИЯ И РАЗВИТИЯ ЕСТЕСТВЕННЫХ, ТОЧНЫХ И МАТЕМАТИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛИН В СФЕРЕ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЯ

20TH ANNIVERSARY OF THE STUDY AND DEVELOPMENT OF NATURAL, EXACT AND MATHEMATICAL DISCIPLINES IN THE FIELD OF SCIENCE AND EDUCATION

 
Бобиева С. К. Омодагии математикии кӯдакон ба мактаб 297– 302
Маҳкамов Д., Сафаров М. С. Сатҳи ибтидоии ташаккули салоҳиятҳои асосӣ дар синни хурдсолӣ (зимни таълими фанҳои табиӣ) 302– 309
Мирзозода Р. Р., Нугмонов М. Факторы, влияющие на развитие творческих способностей студентов вузов при обучении высшей математики 309– 313
Ҷӯраева Г. Х. Раҳмонова М. Яке аз усулҳои истифодабарии барномаи microsoft word 314– 321
Мирхонова Н., Салоҳиддинова Г. Н. Ташаккули тасаввуротҳои одитарини математикӣ дар кӯдакистон 321– 328
Нурматова Ғ. Р. Натиҷаҳои озмоиши педагогӣ оид ба ташаккул ва рушди салоҳияти таҳқиқотии хонандагон аз фанни физика 328– 332
Джураев Х. Ш., Сайдаҳмадов И. С., Восидов Ш. Ю. Математическое и компьютерное моделирование как средство решения задач по курсу механики 332– 337
Шомаҳмадов А. И. Таърихи физикаи ҳаста аз ибтидои асри 21 337– 342
Ғафоров З. Б. Развитие мотивации учащихся на уроках информатики в Республике Таджикистан 342– 348
Раҳматуллоев А. Афзалияти технологияи компютерӣ дар муассисаҳои ислоҳоти компютерӣ 348-351
Орифов А., Қодиров Набӣ. Роҳҳои баланд бардоштани тафаккури хонандагон дар раванди таълими фанҳои табиатшиносӣ, омӯзиши риёзӣ ДТИБКСМ 351 – 355
Раҷабова С. Ҷ. Ташаккули салоҳиятҳои касбии ояндаи математика 356-362