АСОСҲОИ ПЕДАГОГИЮ ПСИХОЛОГИИ РЕАБИЛИТАТСИЯИ КӮДАКОНУ НАВРАСОНИ АЗ ДАВЛАТҲОИ ҶАНГЗАДА БАРГАШТА
Зиёӣ Х.М., Абдурашитов Н.Он. |
5-13 |
ДОСТИЖЕНИЯ СОВЕТСКОЙ ПЕДАГОГИКИ – ОПРЕДЕЛЯЮЩИЙ ЦЕННОСТНЫЙ ШАГ НАУЧНО-ТЕХНИЧЕСКОГО ПРОГРЕССА МИРОВОГО МАСШТАБА
Каримзода М.Б. |
14-23 |
МАВҚЕИ ДАРСҲОИ ЗАБОНИ МОДАРӢ ДАР ИНКИШОФИ НУТҚИ ХОНАНДАГОНИ СИНФҲОИ ИБТИДОӢ
Котибова Ш. |
24-31 |
ФАЪОЛИЯТИ ИННОВАТСИОНИИ ОМӮЗГОРОН ВА АҲАМИЯТИ ОН ДАР ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТИ ДОНИШҶӮЁН
Маҳкамов Д. |
32-36 |
АРЗЁБИИ НАТИҶАҲОИ ТАЪЛИМИИ ХОНАНДАГОН ДАР ШАРОИТИ ИСЛОҲОТИ СОҲА
Имомназаров Д. |
37-50 |
ИНЪИКОСИ САЛОҲИЯТҲО ДАР СТАНДАРТ, БАРНОМАИ ТАЪЛИМ ВА РОҲНАМОИ ОМӮЗГОР АЗ ФАННИ ФИЗИКА
Убайдов А.А. |
51-58 |
САЛОҲИЯТИ ТАШКИЛИ КОРИ ФИКРӢ ВА ТАНЗИМИ РЕҶАИ РӮЗ ҲАМЧУН ОМИЛИ АСОСИИ БАЛАНД БАРДОШТАНИ САТҲИ ДОНИШИ ДОНИШҶӮЁН
Салоҳиддинова Г.Н. |
59-64 |
УСУЛ ВА РОҲҲОИ ДУРУСТИ ОМӮЗИШИ ЗАБОНИ АНГЛИСӢ БАРОИ НАВОМӮЗОН
Раҳмонов Ма.Ид.Н., Салимов Ф.Н., Султонова С.А. |
65-71 |
НАҚШИ ОИЛА ДАР ТАРБИЯИ АХЛОҚИИ КӮДАКОН
Зулфонов Ба.Р. |
72-76 |
ХУСУСИЯТИ КОММУНИКАТИВИИ ТАЪЛИМИ ЗАБОНИ ХОРИҶӢ ДАР ФАКУЛТЕТҲОИҒАЙРИЗАБОНӢ
Ҳасанов Ф.Од.З. |
77-80 |
НАВГОНИҲОИ ОМӮЗИШ ВА ТАДРИС ДАР АВРУПО: ДАВРАИ МИНБАЪДАИ ҶАРАЁНИ БОЛОНИЯ
Гадоев И. |
81-85 |
ТАҶҲИЗОТИ ТАЪЛИМӢ ҲАМЧУН УНСУРИ РУШДИ СИФАТИ ТАЪЛИМ
Риоев А.М. |
86-95 |
ТАРБИЯИ ҲУҚУҚӢ ЧУН ВОСИТАИ ТАШАККУЛИ ФАРҲАНГИ ҲУҚУҚИИ ХОНАНДАГОНИ МАКТАБ
Саторова М.А.О. |
96-102 |
МУСТАҚИЛИЯТИ ДОНИШҶӮ Ё ТАЛАБАГОН ДАР РАВАНДИ ТАЪЛИМ
Фозилов Ш.О.А. |
103-108 |
ОМОДАСОЗИИ ҶАВОНОН БА ҲАЁТИ ОИЛАВӢ ҲАМЧУН МАСЪАЛАИ ИҶТИМОӢ- ПЕДАГОГӢ
Абдуллоева Ме.Р. |
109-112 |
ТАШАККУЛЁБИИ САЛОҲИЯТҲОИ ХОНАНДАГОН ЗИМНИ ТАШКИЛИ КОРҲОИ АМАЛӢ
Убайдов Ма.М. |
113-118 |
МАВҚЕИ ТЕХНОЛОГИЯИ ИНФОРМАТСИОНӢ ДАР ИНКИШОФИ НУТҚ ВА ҲАВАСМАНДИИ ДОНИШҶӮЁН БА ОМӮЗИШ
Умарова Ба.Р.М., Раҳмонов Ма.Ид.Н. |
119-123 |
ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТҲОИ КОММУНИКАТИВИИ ХОНАНДАГОНИ СИНФҲОИ ИБТИДОӢ
Назриева Ф.За. |
124-128 |
ПРОБЛЕМА ДЕТСКО-РОДИТЕЛЬСКИХ ОТНОШЕНИЙ В СОВРЕМЕННОЙ СЕМЬЕ
Хасанов Ю. |
129-135 |
ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ МОДЕЛИРОВАНИЯ ПРОЦЕССА ОРГАНИЗАЦИИ ПРАКТИКО-ОРИЕНТИРОВАННОГО ОБУЧЕНИЯ УЧАЩИХСЯ
Турсуматова Р.А., Мирмаматова М.Р. |
136-140 |
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ФОРМИРОВАНИЯ ТОЛЕРАНТНОСТИ СТУДЕНТОВ В ВУЗЕ
Аминова Г. |
141-147 |
КАШФИ ИСТЕЪДОДҲО ТАВАССУТИ ИСТИФОДАИ ТЕХНОЛОГИЯҲОИ МУОСИРИ ПЕДАГОГӢ
Шералӣ Ас.О. |
148-151 |
АСОСҲОИ ПЕДАГОГИИ ТАШАККУЛИ МУНОСИБАТҲОИ БАЙНИ МИЛЛӢ ВА ЭТНИКӢ ДАР ШАРОИТИ НАВИ ИҶТИМОӢ-ФАРҲАНГӢ
Латифзода Д. |
152-158 |
МУАММОҲОИ ТАШАККУЛИ МАДАНИЯТИ ЗЕҲНӢ ВА ТАРБИЯИ АҚЛИИ МАКТАБИЁНИ ХУРДСОЛ ДАР АСОСИ СТАНДАРТИ УМУМИИ ТАҲСИЛОТИ ИБТИДОӢ
Раҳматова М.М., Сабуров Х.М. |
159-167 |
ХЕШТАНШИНОСИИ МИЛЛӢ ДАР «ШОҲНОМА»-И ФИРДАВСӢ
Амонова М. |
168-172 |
МУНОСИБАТИ САЛОҲИЯТНОК АЗ НУҚТАИ НАЗАРИ МУҲАҚҚИҚОНИ СОҲАИ ПЕДАГОГИКА
Сафаров Ш.А., Ёфтаков У.Ф. |
173-178 |
РОҲУ ВОСИТАҲОИ ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТҲОИ ТАЪЛИМГИРАНДАГОН ДАР МУАССИСАҲОИ ТАҲСИЛОТИ ИЛОВАГӢ
Файзуллоева И. |
179-183
|
НАҚШИ ТЕХНОЛОГИЯИ ИННОВАТСИОНӢ ДАР ТАҚВИЯТИ СИФАТИ ДАРСҲОИ ЗАБОНИ ТОҶИКӢ
Мирзоева Р. |
184-189 |
МУНОСИБАТИ БОСАЛОҲИЯТ ДАР ОМОДАГИИ КАСБИИ МУТАХАССИСОНИ ОЯНДАИ СОҲАИ БАРҚ
Раҷабов Ш., Шарипова Б.А. |
190-195
|
МЕТОДИ ҲАЛЛИ МУОДИЛАҲОИ ХАТТӢ ДАР ҶАДВАЛҲОИ ЭЛЕКТРОНИИ MICROSOFT EXCEL
Табаров То.И. |
196-205 |