МОДЕРНИЗАЦИЯ СОДЕРЖАНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ КАК ОДНА ИЗ ФОРМ ЛИЧНОСТНО-ОРИЕНТИРОВАННОГО ПОДХОДА К ОБУЧЕНИЮ УЧАЩИХСЯ Л. ИМАТОВА | 5-10 |
САМТҲОИ САМАРАНОКИ ТАКМИЛИ ИХТИСОСИ МУАЛЛИМОНИ СИНФҲОИ ИБТИДОӢ И. КАРИМОВА, Ш. КАРИМОВА | 10 – 15 |
ХУСУСИЯТҲОИ РУШДИ ТАФАККУР ДАР ДАВРАИ НАВРАСӢ Н. РАҶАБОВ, Ф. ФАЙЗИЗОДА | 15 – 19 |
МАСЪАЛАҲОИ НАЗАРИЯВИИ ИНКИШОФИ АНЪАНА ВА НАВОВАРӢ ДАР СОҲАИ ФАРҲАНГ ВА МАОРИФ Ф. ГУЛМАДОВ, З. ҶИЁНЗОДА | 20 – 26 |
АҲАМИЯТИ НАЗАРИЯҲОИ ЗЕҲНӢ ДАР РУШДИ РАВОНИИ КӮДАКОН Ш. БИЛОЛОВА | 27 – 30 |
НАҚШИ РОҲБАР ДАР БЕҲБУДИ СИФАТИ ТАЪЛИМ ДАР ШАРОИТИ ТАТБИҚИ РАҲЁФТИ БОСАЛОҲИЯТ БА ОМӮЗИШ Б. ЗУЛФОНОВ | 30 – 34 |
НАҚШИ БАРНОМАҲОИ ДАВЛАТӢ ДАР ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТҲОИ ОМӮЗГОРОН Г. САФАРЗОДА | 34 – 41 |
РАҲЁФТИ МУОСИР БА ТАЪЛИМИ ЛЕКСИКАИ КАСБИИ ЗАБОНИ ХОРИҶӢ ДАР ДАРСҲОИ АНГЛИСИИ МАКТАБҲОИ ОЛИИ ҒАЙРИЗАБОНӢ К. ГАДОЕВ | 41 – 47 |
ТАМОИЛҲОИ АРЗИШӢ ВА ФАРҚИ ГЕНДЕРИИ ОНҲО Ҷ. РАСУЛЗОДА | 48 – 51 |
ОМӮЗИШИ САМТГИРИҲОИ АРЗИШИИ ХОНАНДАГОНИ СИНФҲОИ БОЛОӢ ВА МУНОСИБАТИ ОНҲО БА САЛОМАТИИ ХУД Қ. ВОСИЕВ | 51 – 55 |
ТАШАККУЛИ МАҲОРАТИ КАСБИИ ОМӮЗГОР И. КОРВОНБЕКОВА | 55 – 60 |
СУЩНОСТЬ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ МОБИЛЬНОСТИ УЧИТЕЛЕЙ СРЕДНИХ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ СРЕДСТВАМИ ВНУТРИШКОЛЬНОГО ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ М. АМИНОВ | 60 – 64 |
AВЕCТИЙCКАЯ КАЛИГРАФИЯ И ШКОЛЬНОЕ ОБРAЗОВAНИЕ CACAНИДCКОГО ПЕРИОДA М. АМИНДЖАНОВА | 64 – 67 |
МОҲИЯТ ВА МАХСУСИЯТҲОИ ПАЖӮҲИШИ МАСОИЛИ ТАРБИЯИ ЗЕБОИШИНОСИИ ХОНАНДАГОН С. ЗОИДОВА | 67 – 73 |
ИМКОНИЯТҲОИ КИТОБИ ДАРСӢ ДАР БЕДОР КАРДАНИ ШАВҚИ ХОНАНДАГОН БА ДОНИШ С. КАХОРОВА, М. ИМОМОВА | 73 – 77 |
ХУСУСИЯТҲОИ ОМӮЗИШ ВА ТАРҒИБИ ТАРЗИ ҲАЁТИ СОЛИМ ДАР ТАҲҚИҚОТИ ИЛМӢ Б. ПОЧОЕВ | 78 – 84 |
ТАРБИЯ-ОМИЛИ АСОСИИ ТАШАККУЛИ ШАХСИЯТИ ХОНАНДАГОНИ ХУРДСОЛ Х. ҲАКИМОВА | 84 – 87 |
САБАБҲОИ АСОСИИ ПОШХУРИИ ОИЛАҲОИ ҶАВОН ДАР ҶОМЕАИ МУОСИР Р. АБДУҶАББОР, Х. МАҲМАДАМИНОВ | 88 – 92 |
ХУСУСИЯТҲОИ ТАШАККУЛИ ТАРЗИ ҲАЁТИ СОЛИМИ ДОНИШҶӮЁН ДАР МАШҒУЛИЯТҲОИ ТАРБИЯИ ҶИСМОНӢ С. САМИЕВ | 92 – 97 |
ХУСУСИЯТҲОИ ТАШАККУЛИ ЗЕҲНИ ХОНАНДАГОН Н. ФАЙЗИЕВА | 98 – 102 |
МУНОСИБАТИ БОСАЛОҲИЯТ ВА ТАЪСИРИ ОН ДАР БЕҲДОШТИ ВАЗЪИ МУОШИРАТИ ХОНАНДАГОН С. ЗОИРОВ | 102- 107 |
ТАЪЛИМИ ҲАМГИРО ВА САЛОҲИЯТНОКӢ ҲАМЧУН УСУЛИ ФАЪОЛИ ТАЪЛИМ ДАР СИНФҲОИ ИБТИДОӢ Ш. РАСУЛБЕРДИЕВА | 107–112 |
ПРОБЛЕМА РАЗВИТИЯ КРЕАТИВНОСТИ СТУДЕНТОВ В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ЛИТЕРАТУРЕ Д. ДАВЛАТОВ, Б. ҚОДИРОВ, А. КУДЖМУРОДОВ, Г. САИДОВ | 112–116 |
ҲУНАРҲОИ АНЪАНАВИИ ТОҶИКИИ ЗАНОНА ҲАМЧУН ПАДИДАИ ТАЪРИХИЮ ФАРҲАНГӢ ВА ПЕДАГОГӢ Ф. ДАВЛАТМУРОД | 116–123 |
БАЪЗЕ МАСЪАЛАҲОИ ТАТБИҚИ МУНОСИБАТИ БОСАЛОҲИЯТ БА ТАЪЛИМ ДАР ШАРОИТИ ИСЛОҲОТИ СОҲАИ МАОРИФИ ҶУМҲУРИИ ТОҶИКИСТОН М. МАДАТЗОДА | 124–129 |
ОСОБЕННОСТИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ МОБИЛЬНОСТИ УЧИТЕЛЕЙ В ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЯХ М. ГАФОРЗАДЕ | 129–133 |
БОЗИҲОИ ДИДАКТИКӢ ҲАМЧУН ОМИЛИ АСОСИИ ИНКИШОФИ ФИКРИИ НАСЛИ НАВРАС Д. МАНСУРОВА | 134–138 |
БА ОЛАМ ҲАР КАСЕ БЕКОР ГАРДАД… П. ЛУТФУЛЛОЕВА | 139–142 |
НАҚШИ ТЕХНОЛОГИЯИ МУОСИР ДАР ТАШАККУЛИ ЛУҒАТ ВА НУТҚИ ХОНАНДАГОНИ ХУРДСОЛ Ш. КОТИБОВА | 143–146 |
ТАВСИЯҲОИ МЕТОДӢ ОИД БА ТАЪЛИМИ ФОСИЛАВИИ ФАНҲОИ ЗАБОН ВА АДАБИЁТ ДАР ДАВРАИ ПАНДЕМИЯИ COVID-19 Ш. АБДУАЛИЗОДА | 147–151 |
ИСТИФОДАИ МЕТОДҲОИ ТАЪЛИМИ ЗАБОНИ АНГЛИСӢ ДАР ИНКИШОФИ МАЛАКАҲОИ ТАЛАФФУЗИ ХОНАНДАГОН Ҷ. ҲАБИБУЛЛО | 151–156 |
РОҲҲОИ ТАШАККУЛИ САЛОҲИЯТИ МУОШИРАТИИ ХОНАНДАГОН ЗИМНИ ТАЪЛИМИ ЗАБОНИ ТОҶИКӢ И. ФАЙЗУЛЛОЕВА Х. ҲАКИМОВА | 156-162 |
МЕЖКУЛЬТУРНАЯ ХАРАКТЕРИСТИКА ЯЗЫКОВЫХ ЕДИНИЦ И ПОНЯТИЙ В ПОЛИКУЛЬТУРНОМ ОБРАЗОВАНИИ Ш. ХАКИМОВА | 162–166 |
МАЪЛУМОТ ДАР БОРАИ ОВОЗИ “А” ВА МЕТОДИКАИ ГУЗОРИШИ ИН ОВОЗ ДАР ДАРСҲОИ МАШҒУЛИЯТҲОИ ИНФИРОДӢ Р. АЛИЕВ | 166–170 |
ПЛОХОЙ УЧИТЕЛЬ ПРЕПОДНОСИТ ИСТИНУ, ХОРОШИЙ УЧИТ ЕЕ НАХОДИТЬ М. СОДИКОВА | 170–173 |
МЕТОДОЛОГИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ПРИМЕНЕНИЯ ИННОВАЦИОННЫХ И ИНТЕРАКТИВНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ПРИ ОБУЧЕНИИ РУССКОМУ ЯЗЫКУ СТУДЕНТОВ – БУДУЩИХ ЮРИСТОВ Ш. АХМЕДОВА | 173– 177 |
ХУСУСИЯТҲОИ УСЛУБИИ МУРОДИФҲО ДАР ЗАБОНИ ТОҶИКӢ М. АМОНОВА | 177-180 |
ФОРМИРОВАНИЕ ЭТНИЧЕСКОЙ И РЕЛИГИОЗНОЙ ТОЛЕРАНТНОСТИ УЧАЩИХСЯ НА ШКОЛЬНЫХ УЧЕБНИКАХ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУНАЦИОНАЛЬНЫХ ЦЕННОСТЕЙ З. ФАЙЗУЛЛАЕВА | 180–184 |
ТЕХНОЛОГИЯИ БАНАҚШАГИРИИ ДАРСИ МАТЕМАТИКА БАРОИ ТАШШАКУЛИ САЛОҲИЯТҲОИ ФАННӢ С. КУРБАНОВ | 185–190 |
ОМӮЗИШИ ПРОБЛЕМАВӢ ДАР ДАРСҲОИ ФИЗИКА Ф. ИСТАМОВ, З. АХМЕДОВА, М. САТТОРОВА, Ҳ. ГУЛОВА | 190–194 |
ҲАЛЛИ МАСЪАЛАҲОИ ҒАЙРИСТАНДАРТӢ – ОМИЛИ МУҲИММИ РУШДИ ТАФАККУРИ ХОНАНДАГОН Б. САНГИНОВ | 195-204 |
ТАЪЛИМИ БОСИФАТ ДАР РАВАНДИ ОМЎЗИШИ ФАННИ ГЕОГРАФИЯ Д. ГУЛМОЧОЕВ | 205-210 |
|
|