BULLETIN IEDAET 2024 -1 (45)

МУНДАРИҶА

СОДЕРЖАНИЕ

CONTENTS

 ПЕДАГОГИКА ВА ПСИХОЛОГИЯ

ПЕДАГОГИКА И ПСИХОЛОГИЯ

PEDAGOGY AND PSYCHOLOGY

Назиров Н., Тоҳириён Ш., Мардинаева М. Роҳҳои ташаккули фаъолияти  лоиҳавии хонандагони синфҳои 9 – 11 ва нақши он дар болоравии маърифати ҳуқуқии хонандагон зимни таълими фанҳои ҷомеашиносӣ 5 – 15
Бобоева З.С. Салоҳият ва вазифаҳои омӯзгори оянда дар тарбияи экологии хонандагон 15– 23
Давлатзода Ҷ. Наимов Қ. Т. Баъзе равишҳои муайян кардани моҳияти худомӯзии касбӣ-эҷодии омӯзгор 23 – 29
Гадоева Ф.Т. Нақши адабиёти бачагона ба рушди зеҳнии кӯдакон дар оила 29 – 34
Шаҳлои А. Т. Ҷанбаҳои педагогии тарбияи маънавии идеологияи ваҳдати миллӣ дар китобҳои дарсии адабиёти тоҷик 34 – 43
Азизбеков Р. Р. Формирование интеллектуальных способностей и вариативного мышления будущих учителей во взаимосвязи 43 – 46
Муродова Ш.С. Таджикский государственный педагогический университет имени Садириддина Айни вуз-школа 46– 54
Азизова Ф.Ш. Роҳҳо ва усулҳои истифодаи  технологияи иттилоотӣ ва коммуникатсионӣ дар  раванди омӯзиш 54 – 59
Каримов Ф. Д. Фаъолияти таълимию омӯзишии педагог чун низоми донишҳои илмӣ ва имкониятҳои пайдоиши назарияҳои нави илмӣ (дар ҳошияи омодасозии кадрҳои илмӣ ва илмӣ-педагогӣ) 59-  65
Пӯлатова Ш.С. Таълими хониши мустақилона ва ҳифзи арзишҳои миллӣ 65– 74
Хайдаров А. А. Половое воспитание как основное направление воспитательной концепции Ахмада Дониша 74 – 85
Маҷидова Б. Файзиева Н. О. Зарурати алоқамандии назария бо амалия ҳамчун омили ташаккули қобилиятҳои маърифатии хонандагон 86 – 93
Қурбонзода Ҳ. Н. Ақидаҳои назариявии олимони педагоги тоҷик оид ба системаи инноватсионии омӯзиши синтаксис 93– 100
Давлятбоева С. А. Асосҳои педагогӣ-психологии қобилияти омузгори фанни тарбияи ҷисмонӣ 100– 108
Исломиддинова С. Мавқеи мактаб дар ташаккули тарбияи меҳнатии хонандагон 109– 112
Қаюмова Ҳ.Т. Моҳияти тарбияи сулҳдӯстӣ ва таҳаммулпазирӣ дар сифатҳои ахлоқии хонандагони синфҳои ибтидоӣ 112 –118
Файзалиева А.М. Сатҳи асосии дониш ҳамчун объекти танзим дар системаи маориф 118 –124
Қодирова М.Б. Нақши бозӣ дар рушди тафаккури эҷодии кӯдакони синни томактабӣ 124– 128
Шарифов М. Ташаккули тарзи ҳаёти солими хонандагон – яке аз вазифаҳои таълимию тарбиявии муассисаҳои таҳсилоти умумӣ 128– 134
Котибова Ш.П., Фозилов Ш.О. Асосҳои педагогии иҷтимоишавии донишҷӯёни муассисаҳои  таҳсилоти  олии касбӣ дар шароити муосир 135– 144
Содиқова М. Кори мустақилона ҳамчун воситаи баланд бардоштани шавқу завқи маърифатии донишҷуён 144– 152
Назаров Ф. Л. Мушкилоти таъминоти илмию методии тарбияи чисмонии донишҷӯён 152– 158
Бобоёров Х. Х. Асосҳои психологии зуҳуроти гендерии хосиятҳои типологии мизоҷ дар раванди таълим 158– 166
Вализода Ш. Омода намудани омӯзгорони оянда дар шароити таҳсилоти фарогир барои кӯдакони имконияташон маҳдуд 166– 175
Шарипова М. Ё. Экзистенциальные вопросы и кризис переживания бытия 175– 181
Раҷабзода Н.М., Сахиёр Р. Таъсири бекорӣ ба ҳолати  афсурдагии афрод 181– 189
МЕТОДИКА

МЕТОДИКА

METHOD

Джонмахмадова Г.Ш. Инновационные технологии обучения – важное средство развития мышления учащихся тоҷик 189– 198
Холикзода А. Залог в современном английском языке 198– 204
Якубова М. Т. Раванди ташаккули истилоҳоти маркетинги интернетӣ дар забонҳои англисӣ ва тоҷикӣ 204– 213
Шамсиддинова М. Б. Технологияи иттилоотӣ ва намунасозӣ ҳамчун заминаи рушди зеҳнии хонандагони синфҳои болоӣ дар раванди омӯзиши забони англисӣ 214– 220
Файзуллозода Х.Ф. Нақши ҳаракати олимпӣ дар низоми тарбияи ҷисмонӣ 220– 228
Нугмонов М., Шарипов Қ. Баъзе мулоҳизаҳо доир ба шаклҳои арзёбии фаъолияти донишҷӯён дар қиёс бо замони муосир 229– 237
20-СОЛАИ ОМӮЗИШ ВА РУШДИ ФАНҲОИ ТАБИАТШИНОСӢ, ДАҚИҚ ВА РИЁЗӢ ДАР СОҲАИ ИЛМУ МАОРИФ

20-ЛЕТИЕ ИЗУЧЕНИЯ И РАЗВИТИЯ ЕСТЕСТВЕННЫХ, ТОЧНЫХ И МАТЕМАТИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛИН В СФЕРЕ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЯ

20-TH ANNIVERSARY OF THE STUDY AND DEVELOPMENT OF NATURAL, EXACT AND MATHEMATICAL DISCIPLINES IN THE FIELD OF SCIENCE AND EDUCATION 

 
Умедҷони Х Ғ. Дар хонандагон ташаккул додани донишҳо оид ба операторҳои дохилкунии забони барномасозии pascalabc.net 237– 244
Сафаров М.С., Бобохонова З.Б.Технологияи педагогии таълими физика дар муассисаҳои таҳсилоти миёнаи умумӣ 244– 252
Шодиева Р. Р. Ҷанбаҳои педагогии омӯзиши муодилаҳои дифференсиалӣ дар мактаби олӣ 252– 258
Темирӣ М.И. Фарҳанги экологии мактаббачагон ҳамчун муаммои муҳими педагогикаи муосир 258– 264
Зиёвиддинзода З. З. Мавқеи масъалаҳои матнӣ дар ҷараёни таълими математикаи синфҳои ибтидоӣ 264– 270
Самадов М. С. Тарбияи ҷисмонӣ ва талаботи маънавӣ 270– 276