Назиров Н., Тоҳириён Ш., Мардинаева М. Роҳҳои ташаккули фаъолияти лоиҳавии хонандагони синфҳои 9 – 11 ва нақши он дар болоравии маърифати ҳуқуқии хонандагон зимни таълими фанҳои ҷомеашиносӣ |
5 – 15 |
Бобоева З.С. Салоҳият ва вазифаҳои омӯзгори оянда дар тарбияи экологии хонандагон |
15– 23 |
Давлатзода Ҷ. Наимов Қ. Т. Баъзе равишҳои муайян кардани моҳияти худомӯзии касбӣ-эҷодии омӯзгор |
23 – 29 |
Гадоева Ф.Т. Нақши адабиёти бачагона ба рушди зеҳнии кӯдакон дар оила |
29 – 34 |
Шаҳлои А. Т. Ҷанбаҳои педагогии тарбияи маънавии идеологияи ваҳдати миллӣ дар китобҳои дарсии адабиёти тоҷик |
34 – 43 |
Азизбеков Р. Р. Формирование интеллектуальных способностей и вариативного мышления будущих учителей во взаимосвязи |
43 – 46 |
Муродова Ш.С. Таджикский государственный педагогический университет имени Садириддина Айни вуз-школа |
46– 54 |
Азизова Ф.Ш. Роҳҳо ва усулҳои истифодаи технологияи иттилоотӣ ва коммуникатсионӣ дар раванди омӯзиш |
54 – 59 |
Каримов Ф. Д. Фаъолияти таълимию омӯзишии педагог чун низоми донишҳои илмӣ ва имкониятҳои пайдоиши назарияҳои нави илмӣ (дар ҳошияи омодасозии кадрҳои илмӣ ва илмӣ-педагогӣ) |
59- 65 |
Пӯлатова Ш.С. Таълими хониши мустақилона ва ҳифзи арзишҳои миллӣ |
65– 74 |
Хайдаров А. А. Половое воспитание как основное направление воспитательной концепции Ахмада Дониша |
74 – 85 |
Маҷидова Б. Файзиева Н. О. Зарурати алоқамандии назария бо амалия ҳамчун омили ташаккули қобилиятҳои маърифатии хонандагон |
86 – 93 |
Қурбонзода Ҳ. Н. Ақидаҳои назариявии олимони педагоги тоҷик оид ба системаи инноватсионии омӯзиши синтаксис |
93– 100 |
Давлятбоева С. А. Асосҳои педагогӣ-психологии қобилияти омузгори фанни тарбияи ҷисмонӣ |
100– 108 |
Исломиддинова С. Мавқеи мактаб дар ташаккули тарбияи меҳнатии хонандагон |
109– 112 |
Қаюмова Ҳ.Т. Моҳияти тарбияи сулҳдӯстӣ ва таҳаммулпазирӣ дар сифатҳои ахлоқии хонандагони синфҳои ибтидоӣ |
112 –118 |
Файзалиева А.М. Сатҳи асосии дониш ҳамчун объекти танзим дар системаи маориф |
118 –124 |
Қодирова М.Б. Нақши бозӣ дар рушди тафаккури эҷодии кӯдакони синни томактабӣ |
124– 128 |
Шарифов М. Ташаккули тарзи ҳаёти солими хонандагон – яке аз вазифаҳои таълимию тарбиявии муассисаҳои таҳсилоти умумӣ |
128– 134 |
Котибова Ш.П., Фозилов Ш.О. Асосҳои педагогии иҷтимоишавии донишҷӯёни муассисаҳои таҳсилоти олии касбӣ дар шароити муосир |
135– 144 |
Содиқова М. Кори мустақилона ҳамчун воситаи баланд бардоштани шавқу завқи маърифатии донишҷуён |
144– 152 |
Назаров Ф. Л. Мушкилоти таъминоти илмию методии тарбияи чисмонии донишҷӯён |
152– 158 |
Бобоёров Х. Х. Асосҳои психологии зуҳуроти гендерии хосиятҳои типологии мизоҷ дар раванди таълим |
158– 166 |
Вализода Ш. Омода намудани омӯзгорони оянда дар шароити таҳсилоти фарогир барои кӯдакони имконияташон маҳдуд |
166– 175 |
Шарипова М. Ё. Экзистенциальные вопросы и кризис переживания бытия |
175– 181 |
Раҷабзода Н.М., Сахиёр Р. Таъсири бекорӣ ба ҳолати афсурдагии афрод |
181– 189 |
МЕТОДИКА
МЕТОДИКА
METHOD
|
|
Джонмахмадова Г.Ш. Инновационные технологии обучения – важное средство развития мышления учащихся тоҷик |
189– 198 |
Холикзода А. Залог в современном английском языке |
198– 204 |
Якубова М. Т. Раванди ташаккули истилоҳоти маркетинги интернетӣ дар забонҳои англисӣ ва тоҷикӣ |
204– 213 |
Шамсиддинова М. Б. Технологияи иттилоотӣ ва намунасозӣ ҳамчун заминаи рушди зеҳнии хонандагони синфҳои болоӣ дар раванди омӯзиши забони англисӣ |
214– 220 |
Файзуллозода Х.Ф. Нақши ҳаракати олимпӣ дар низоми тарбияи ҷисмонӣ |
220– 228 |
Нугмонов М., Шарипов Қ. Баъзе мулоҳизаҳо доир ба шаклҳои арзёбии фаъолияти донишҷӯён дар қиёс бо замони муосир |
229– 237 |
20-СОЛАИ ОМӮЗИШ ВА РУШДИ ФАНҲОИ ТАБИАТШИНОСӢ, ДАҚИҚ ВА РИЁЗӢ ДАР СОҲАИ ИЛМУ МАОРИФ
20-ЛЕТИЕ ИЗУЧЕНИЯ И РАЗВИТИЯ ЕСТЕСТВЕННЫХ, ТОЧНЫХ И МАТЕМАТИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛИН В СФЕРЕ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЯ
20-TH ANNIVERSARY OF THE STUDY AND DEVELOPMENT OF NATURAL, EXACT AND MATHEMATICAL DISCIPLINES IN THE FIELD OF SCIENCE AND EDUCATION |
|
Умедҷони Х Ғ. Дар хонандагон ташаккул додани донишҳо оид ба операторҳои дохилкунии забони барномасозии pascalabc.net |
237– 244 |
Сафаров М.С., Бобохонова З.Б.Технологияи педагогии таълими физика дар муассисаҳои таҳсилоти миёнаи умумӣ |
244– 252 |
Шодиева Р. Р. Ҷанбаҳои педагогии омӯзиши муодилаҳои дифференсиалӣ дар мактаби олӣ |
252– 258 |
Темирӣ М.И. Фарҳанги экологии мактаббачагон ҳамчун муаммои муҳими педагогикаи муосир |
258– 264 |
Зиёвиддинзода З. З. Мавқеи масъалаҳои матнӣ дар ҷараёни таълими математикаи синфҳои ибтидоӣ |
264– 270 |
Самадов М. С. Тарбияи ҷисмонӣ ва талаботи маънавӣ |
270– 276 |