BULLETIN IEDAET 2022 -4 (40)

МУНДАРИҶА

СОДЕРЖАНИЕ

CONTENTS

ПЕДАГОГИКА ВА ПСИХОЛОГИЯ

ПЕДАГОГИКА И ПСИХОЛОГИЯ

PEDAGOGY AND PSYCHOLOGY

Саидиброимов Ш.  Нақши хирад дар рушди таълиму тарбия аз нигоҳи Абулқосим Фирдавсӣ
5 – 9
Маҷидов Ҷ.  Густариши ғояҳои миллӣ тавассути таълими босамари фанни таърихи халқи тоҷик
9– 13
Усмонов М. Хонандагони зеҳнан ақибмонда ҳамчун  проблемаи тиббӣ, психологӣ ва педагогӣ
14 – 17
Ҳабибова О. М.  роҳҳои баланд бардоштани сифати таҳсилот дар муассисаҳои таълимӣ
17 – 21
Халифаева Н.Р.   К  вопросу о формировании логического мышления у детей дошкольного возраста
22 – 26
Бобоёров Х. Х.  Омилҳои таъсиррасон ба рушди фаъолияти олии асаби кӯдак
26 – 31
Ёраҳмадова А.С., С аидзода Б.Х.  Аҳамияти ҳисси дилбастагии кӯдак ба модар дар оила
31– 36
Зулфонов Б.  Татбиқи самараноки таҳсилоти фосилавӣ дар муассисаҳои миёнаи касбӣ
36 – 42
Каримова Ш.А. Такмили ихтисос дар таълими мутассил ва инкишофи ҳаматарафаи шахсияти омӯзгорон
42 –  48
Қосимова  Ш.Х. Сущность понятия речевой культуры будущих педагогов и ее теоритическая модель в среднем общеобразовательном учреждении
48– 51
Котибова Ш. Ташаккули салоҳиятҳои фарҳангӣ-ахлоқии мураббиёни ояндаи муассисаҳои томактабӣ дар раванди таълим
52 – 55
Сатторов Қ.Н.  Мутобиқшавии кӯдакони ношунаво бо барномаи таҳсилотӣ
56 – 59
Маҳкамов Д.  Бартарӣ  ва норасоиҳои таҳсилоти фосилавӣ дар муассисаҳои таҳсилоти миёнаи касбӣ
59 – 62
Маҳмадқулова О.С.  Мавқеи машғулиятҳои лексионӣ  дар ташаккули сифати таҳсилоти  мактабҳои
63 – 67
Мухторова И.  Профессионально-коммуникативное обучение студентов будущих медиков русскому языку как новый социальный  заказ
68 – 72
Аликулова C.Т.   Место самовоспитания в духовном становлении личности и процессе учебной деятельности
72 – 77
Максудов Х.З.  Баъзе ҷанбаҳои технологияи рушди фарҳанги сиёсии донишҷӯён дар мактабҳои олӣ
78 – 81
Эмомова М. Мушкилоти мутобиқшавии кӯдакони ҳуқуқвайронкунанда дар муассисаҳои таълимии махсус
81 – 86
Мирзоева С.Д. Омилҳои фаъолгардонии хонандагон дар дарсҳои забони модарӣ тавассути бозиҳои нақшофарӣ
86 – 89
Набиева З.Ч. Роль образования по отношению к модели равенства и социального обеспечения
89 – 92
Негматзода Ш. Соответствие учебного материала с возрастными способностями учащихся
92 – 97
Оёҳмадов Ш.Р. Тарбияи ҷисмонӣ асоси тарзи ҳаёти солими донишҷӯёни замони муосир
97 – 103
Рустами А. Тарбияи иқтисодии  наврасон ва ташаккули маърифати молиявӣ дар оила
104 – 109
Салямова Д. Н. Истифодаи фаъолияти бозӣ дар ислоҳи кӯдакони лакнатзабони таҳсилоти томактабӣ
109 – 114
Шербоев С.,Самадов М. Таъсири  машғулиятхои тарбияи  ҷисмонӣ  ва варзишӣ дар инкишофи шахсияти инсон
114 – 117
Сангинова Р.И.  Истифодаи баъзе зарбулмасалу мақол ва фразеологизмҳо дар лексикаи лаҳҷа
117 – 121
Сатторов А.  Тасвири симои маънавии занону духтарон дар ашъори Фарзона
121 -126
Тешаева С.  Инкишофи амалҳои фикрронии кӯдакони синни калони томактабӣ дар раванди таълим
127 – 131
ҲасановХ.Р.  Этиология ва патогенези нуқсонҳои нутқи хаттӣ
132 -135
Шаҳлои А.Т., Шарифова С. С. Тарбияи насли наврас дар рӯҳияи хештаншиносӣ
135 – 141
Абдулов Ҷ.  Коркард ва татбиқи шартҳои таъминкунандаи самаранокии ташаккули мавқеи шаҳрвандии наврасону ҷавонон дар заминаи осорхонаҳои мактабӣ
141 – 144
Рамазонов Д.  Сатҳи касбӣ ва маҳорати муаллими мусиқӣ дар ташаккули ҳиссиёти ахлоқию зебоипарастии кӯдакони синни томактабӣ
144– 148
МЕТОДИКА
МЕТОДИКА
METHOD
Сайдалиён М.Н.  Асосҳои  иҷтимоӣ – сиёсӣ ва ҳуқуқии ташкили сиёсати давлатии ҷавонон дар Ҷумҳурии Тоҷикистон
149– 155
Охунов Б. Perspectives of learning english language
155– 161
Арбобова Ф.А., Арбобова Т.А. Ҷанбаҳои муҳими ташаккули сифати таҳсилот
162– 165
Бобоева И. С. Роҳҳои муосири ташаккули фаъолияти эҷодии омӯзгори синфҳои ибтидоӣ дар ҷараёни дарсҳои санъат ва меҳнат
165– 168
Каримова И.Х., Имомназаров Д. Хусусиятҳои таҳияи нақшаҳои тақвимӣ ва дарсӣ дар мактаб (синф)-ҳои камнуфус
169– 180
Джонмахмадова Г.Ш. Проблемы языковой политики и актуальные вопросы развития русского языка в республике Таджикистан тафаккури эҷодии хонандагон
181– 185
Зиёвиддинзода З. Хусусиятҳои ташкили фаъолияти таълимии донишҷӯён дар таълими фосилавӣ
185– 190
Мирхонова Н.М. Муносибати босалоҳият дар муассисаҳои таълимии томактабӣ
190– 193
Ҷӯраева М.У. Тафаккури интиқодӣ ҳамчун мушкилоти муосири шахсият
193– 197
Каримов А. Равишҳои таълими назарияи молекулавӣ – кинетикӣ аз рӯйи муносибати босалоҳият
197- 205
Шарипов А. А. О некоторых инновационных средствах оценивания учебных достижений студентов вузов с использованием современных информационных технологий обучения
206- 210
20-СОЛАИ ОМӮЗИШ ВА РУШДИ ФАНҲОИ ТАБИАТШИНОСӢ, ДАҚИҚ ВА РИЁЗӢ ДАР СОҲАИ ИЛМУ МАОРИФ
20-ЛЕТИЕ ИЗУЧЕНИЯ И РАЗВИТИЯ ЕСТЕСТВЕННЫХ, ТОЧНЫХ И МАТЕМАТИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛИН В СФЕРЕ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЯ
20TH ANNIVERSARY OF THE STUDY AND DEVELOPMENT OF NATURAL, EXACT AND MATHEMATICAL DISCIPLINES IN THE FIELD OF SCIENCE AND EDUCATION
 
Ҷӯраев Х. Ш., Восидов Ш. Ю., Юсуфӣ Ш . Хусусиятҳои моделсозии математикӣ ва  компютерӣ дар ҳалли масъалаҳои геометрӣ барои донишҷӯёни муассисаҳои таҳсилоти олӣ
211– 216
Бобокалонов С. Таърихи пайдоиши бозиҳои компютерӣ
216– 223
Комилова Г.Д., Шарипов А.А. Истифодаи технологияҳои муосири  иттилоотӣ дар рейтинги сифати  таҳсилоти донишҷӯён
223– 227
Наҷмиддиниён А.М., Муродов З.О.  Самаранокии истифодаи технологияҳои  иттилоотӣ  дар раванди таҳсилот
228- 233