Абдуллоева М. И. Консепсияҳои педагогӣ оиди нақш ва технологияҳои иттилоотӣ ва телекоммуника дар ҷаҳони муосир |
6 – 11 |
Қодиров З. К. Худтарбиякунии сифат ахлоқӣ-иродавии наврасон дар мактабҳои варзишииа |
11-17 |
Оқилова М. Р. Рушди муаммои касбинтихоб дар таърихи илмҳои педагогӣ |
17 — 20 |
Шаҳлои А. Т. Тарбияи маводи маънавӣ-ахлоқии таълимии асари “Қобӣ и Унсурмаолии Кайковус” |
21 — 26 |
Салимов З. Нақши технологияи инноватсионӣ дар рушди омӯзгорон |
26 — 30 |
Зулфонов Б., Гадоев И. Зинаҳои нави рушди фосилавӣ дар муассисаҳои таълимии баландтарин барои нархҳо |
30 — 35 |
Расулов С. Х., Сафарова З. Р . психологии ҷанбаҳои этникӣ-фарҳангии рафтори худшиносӣ дар Тоҷикистон |
36-42 |
Қурбонов А. Ш., Талбакова Н. Қ. мудирилили бохалокамандии диалектикии муаллим ва студент ва объекти процесси таълиму тарбия |
42 – 46 |
Хайруллоева К. И. Хусусиятҳои бехатарии сохтмони курси якум ба муассисаҳои олии таълимӣ |
47 – 50 |
Абдураҳмонов Г. Н. Масъалаи асоснокнамоии асбобҳо ва аломатҳои лаёкати зеҳнӣ |
50-55 |
Ҷурабоев ворид кунед. М. психологии омадаи курсантони мактабҳои олии ҳарбӣ дар ҷомеаи муосир |
55 – 59 |
Ҳакимов С. Ғ. Хусусиятҳои равонии рушди рушди наврасон |
59 – 65 |
Рахимзода Ф. Г. Моҳияти бозӣ дар ташаккули сифати маънавӣ-аҳлоқӣ аз томактабӣ |
66-71 |
Раҳмонова Г. С. Хусусиятҳои гендерии шахси томактабӣ |
71 – 77 |
Саидзода Б. Х . омӯзиши лили психологӣ оид ба рафтори худдорӣ |
77 – 81 |
Салимзода М. Қ. Хусусиятҳои психологӣ-физиологӣ ва тағир додани давраи бабалоғатрасии наврасон |
82 – 88 |
Курбонов Н. Х. Проблема психологического здоровья педагога средних общеобразовательных учреждений в образовательном пространстве Таджикистана (социально-психологический анализ) |
88 – 98 |
Раҷабзода Н. М., Сахиёр Р. Пайдошавии афсурдагӣ дар рафтори инсон |
98 – 103 |
Мардинаева М. «Тахти сангин» – ёдгории нодири халқи тоҷик |
103-106 |
Файзуллоева И. Хусусиятҳои тарбияи тарбияи психологӣ ва психологии он дар муассисаҳои технологӣ |
106-110 |
Назаров Х. Д. Рахимов Б. Ғ. Гувосаи «Гургулӣ» – мероси педагогӣ-ахлоқӣ ва ҳозираи халқи тоҷик |
110-115 |
Наҷмиддинова Г. М. Формирование социального опыта учащихся как проблема современной национальной педагогики |
115-122 |
Има тзода Л. М. Бегова Ф. И. Структура ва идораҳои воспитательного пространства семи, необходимое барои воспитания ребёнка |
122-128 |
Мирзоева С. Р. Теоритеческая концепцияи муассисахои савдо |
128-133 |
Маҳкамов Д., Ҳакимова Х. Мавкеи паём дар рушди маорифи кишвар |
133-137 |
Файзализода Ҷ. Х.,Нарзулоев В. С. Тарбияи техникии хонандагон дар омӯзиши худӣ |
137-142 |
Маҷидова Б., Одилзода Д. Р. Андар тарбияи ахолинишин ва ватандӯстӣ роҳбарии омӯзгори халқӣ |
142-146 |
МЕТОДИКА
МЕТОДИКА
УСУЛИ
|
|
Асхобиддини Ш., Каримзода Ш. К. Ташаккули истеъдоди хонандагон дар идора |
147-153 |
Абдуллозода М. И. Хусусиятҳои психологии монеаҳои забонӣ дар омӯзиши забони хориҷӣ ва ошкор кардани онҳо |
153-156 |
Аслонов Д. И. Равишҳои омӯзишӣ ва методии омӯзиши проблемаи ташаккули шахс тарбия кардан |
157-164 |
Исмоилов Ш. Ғ. Ташаккули равияи гуманистии назари мактаббачаҳо дар таълим |
164-169 |
Рахимова Ш. Д. Масъалаҳои омӯзиши калимаҳои такрорӣ дар забонҳои тоҷикӣ ва англисӣ |
169-176 |
Давлатназарова Ф. А. Эдкори муаллим дар давраи муосир |
176-179 |
Оганисян Ш. Г. Учебная мотивация взрослых и как на нее воздействовать (дополнительное образование) |
180-185 |
Котибова Ш. П., Ёров А. Б. Ташаккул муассир ва малакаҳои технологии мураббиён дар таълим ва тарбияи муассисаҳои томактабӣ |
186-191 |
Қурбонзода Ҳ. Н. Нақши корҳои ислоҳона дар таълими синтаксиси фанни забони тоҷикӣ |
191-195 |
Раззокова Т. Р. Самаранокии амсилаи такомули ҷанрҳои бадеӣ дар ташаккули нутқи образнокӣ аз томактабӣ |
195-202 |
Ҷибборова Т. Мушкилоти компютерӣ |
202-206 |
Қурбонзода Б. Д., Абдуллозода Х. А. раванди равияҳои педагогии муосир дар забони англисӣ |
206 – 210 |
Назриева Ф. Инкишофи салохиятхои маърифатии хонандагони хурдсолон бозикунии бозихо |
211- 215 |
Боев. Ш. Р. Нақши таълими дидактикӣ дар ташаккули салоҳиятҳои хонандагони синфҳои дарсҳои суруд ва ҷамъ |
215– 219 |
Назарова М. Р. Формировани профессионализм ва подготовки будущих инженеров-педагогов |
219– 222 |
Пиров Х. П. Асосҳои методӣ ва таъмини мутаносибгардонии муносибатҳои байни педагог ва хонандагон |
222– 226 |
Ҷумъа Б. Ташкилотҳои аз синфӣ – омилҳои асосии рушди салоҳиятҳои хонандагон |
226– 232 |
Жан Йинг Развитие речевой деятельности студентов китайской аудитории в контексте обучения грамматике русского языка как иностранного |
232– 238 |
Каримов М. Б. Тавсияҳои методӣ оид ба нақшаи инфиродии донишҷӯ |
238– 246 |
Ҳакимова Х. Истифодаи самараноки воситаҳои техникӣ дар дарсҳои санъати тасвирӣ |
246– 249 |
Фазилов С. М. Роҳу воситаҳои истифодаи методҳои интерактивӣ дар таълим |
249– 252 |
Ходжиева М. Х. Фоновые знания и способы отражения фразеологизмов в национально-языковой картине мира |
253– 258 |
Имомназаров Д. Ташаккули салоҳиятҳои иҷтимоии хонандагон – масъалаи муҳимми замони муосир |
258– 265 |
Одилова И. К. Дискуссионные проблемы выделения корпуса составных терминологических единиц, используемых в СМИ |
265– 271 |
Носиров С. Ш Фаъолияти мустақилонаи татбиқи салоҳиятҳои зеҳнии хонандагон дар раванди таълими фанҳои гуманитарӣ –ҷамъиятӣ |
271– 276 |
Низомзода М. М. Нақши мафҳумҳои химиявӣ дар ташаккули ҷаҳонбинии хонандагон |
276– 284 |
Амлоев А. Я., Шаҳнозаи Т. Мавқеи истеъмоли пешвандгунаҳои пур- ва хуш- дар «Ёддоштҳо»-и Садриддин Айнӣ |
284– 290 |
Наҷмиддинова У. С., Амонова М. Н. Афкори тарбиявию маданӣ ва илмии мутафаккирони шарқ ва вазъи сиёсию иҷтимоии замони онҳо |
290– 296 |
20-СОЛАИ ОМӮЗИШ ВА РУШДИ ФАНҲОИ ТАБИАТШИНОСӢ, ДАҚИҚ ВА РИЁЗӢ ДАР СОҲАИ ИЛМУ МАОРИФ
20-ЛЕТИЕ ИЗУЧЕНИЯ И РАЗВИТИЯ ЕСТЕСТВЕННЫХ, ТОЧНЫХ И МАТЕМАТИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛИН В СФЕРЕ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЯ
20TH ANNIVERSARY OF THE STUDY AND DEVELOPMENT OF NATURAL, EXACT AND MATHEMATICAL DISCIPLINES IN THE FIELD OF SCIENCE AND EDUCATION
|
|
Бобиева С. К. Омодагии математикии кӯдакон ба мактаб |
297– 302 |
Маҳкамов Д., Сафаров М. С. Сатҳи ибтидоии ташаккули салоҳиятҳои асосӣ дар синни хурдсолӣ (зимни таълими фанҳои табиӣ) |
302– 309 |
Мирзозода Р. Р., Нугмонов М. Факторы, влияющие на развитие творческих способностей студентов вузов при обучении высшей математики |
309– 313 |
Ҷӯраева Г. Х. Раҳмонова М. Яке аз усулҳои истифодабарии барномаи microsoft word |
314– 321 |
Мирхонова Н., Салоҳиддинова Г. Н. Ташаккули тасаввуротҳои одитарини математикӣ дар кӯдакистон |
321– 328 |
Нурматова Ғ. Р. Натиҷаҳои озмоиши педагогӣ оид ба ташаккул ва рушди салоҳияти таҳқиқотии хонандагон аз фанни физика |
328– 332 |
Джураев Х. Ш., Сайдаҳмадов И. С., Восидов Ш. Ю. Математическое и компьютерное моделирование как средство решения задач по курсу механики |
332– 337 |
Шомаҳмадов А. И. Таърихи физикаи ҳаста аз ибтидои асри 21 |
337– 342 |
Ғафоров З. Б. Развитие мотивации учащихся на уроках информатики в Республике Таджикистан |
342– 348 |
Раҳматуллоев А. Афзалияти технологияи компютерӣ дар муассисаҳои ислоҳоти компютерӣ |
348-351 |
Орифов А., Қодиров Набӣ. Роҳҳои баланд бардоштани тафаккури хонандагон дар раванди таълими фанҳои табиатшиносӣ, омӯзиши риёзӣ ДТИБКСМ |
351 – 355 |
Раҷабова С. Ҷ. Ташаккули салоҳиятҳои касбии ояндаи математика |
356-362 |